اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

کاندیداهای شوراها برای پیروزی پا روی دوش دیگران نگذارند

امام جمعه بافت گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا برای پیروزی در میدان رقابت نباید پا روی دوش دیگران بگذارند.

کاندیداهای شوراها برای پیروزی پا روی دوش دیگران نگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی نامزدهای احراز صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا در انتخابات اظهار داشت: از تمام کاندیدا تشکر می‌کنم که احساس تکلیف کرده و به ندای رهبری لبیک گفته‌اند و خود را در معرض رأی مردم قرار دادند.

وی افزود: امیرالمؤمنان حضرت علی(ع) می‌فرمایند «هر کس نداند خدایا تو می‌دانی هیچ‌کس از ما دنبال رسیدن به قدرت و حاکمیت نیست، هدف ما فزونی متاع دنیا و دست پیدا کردن به پول نیست، ما وارد حاکمیت می‌شویم تا حق و احکام الهی را گسترش دهیم، ما می‌خواهیم نشان‌های خداشناسی به وجود آید تا بندگان مظلومت در آبادانی و آسایش به سر ببرند».

ابراهیمی تصریح کرد: در شوراها تنها وظیفه عمران و آبادانی شهر نیست، بلکه عمران و آبادانی اخلاقی، فرهنگی، دینی و مذهبی بر دوش شوراها قرار دارد، شوراها برای ترمیم وحدت و برادری برای بهتر کردن وحدت و همبستگی وارد عرصه رقابت می‌شوند.

وی بیان کرد: کاندیدا برای پیروزی در میدان رقابت نباید پا روی دوش دیگران بگذارند، کاندیدا باید برای آخرت بجنگد و نه برای دنیا که قطعا همین طور هم هست.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: سخن رهبری خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و رأی ما در 24 خرداد 92، مانند رفتن به جبهه در هشت سال دفاع مقدس است، لذا رأی ما صرفا یک رأی نیست، بلکه تثبیت قدرت، رأی به نظام و مشت و گلوله‌ای محکم بر دهن دشمن غاصب است.

وی خطاب به کاندیدا عنوان کرد: همین که شما دعوت رهبری را لبیک گفتید و در عرصه حضور یافتید و احساس تکلیف کردید، اگر رأی هم نیاورید اجرتان در محضر خداوند محفوظ است و اگر رأی هم آوردید دست در دست هم دهید و شهرستان بافت را آباد کنید.

انتهای پیام/80024/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول