اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

فعالیت تبلیغاتی 4 کاندیدای ریاست جمهوری در کوهبنان

از مجموع هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده یازدهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری تاکنون چهار کاندیدا در شهرستان کوهبنان دارای ستاد انتخاباتی شده‌اند.

فعالیت تبلیغاتی 4 کاندیدای ریاست جمهوری در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، در حالی که 10 روز دیگر‌ تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقیمانده است، طرفداران کاندیداهای تأیید صلاحیت شده با تمام وجود و از هر راه ممکن قانونی به دنبال تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود هستند.

شور انتخاباتی در سراسر میهن ایران اسلامی موج می‌زند و بام فرهنگی استان کرمان شهرستان تاریخی و عارف‌پرور کوهبنان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف جامعه طی ماه‌های گذشته و شمارش معکوس برای پایان تبلیغات و گرم شدن تنور انتخابات به دنبال برگزاری مناظرات در رسانه ملی عده‌ای با حساسیت و دقت نظر خاص به دنبال تحقیقات و بررسی بیشتر برای انتخاب فرد اصلح هستند تا بالاترین مقام اجرایی کشور را برای مدت چهار سال خدمت مشخص کنند. 

این روزها با گذر از هر کوی و برزن و نشستن در میان افراد مختلف جامعه صحبت از انتخابات و طرح این سئوال که به چه کسی رأی بدهیم، نقل مجالس شده و بررسی‌ها به شکل جدی به چشم می‌خورد.

در همین راستا از مجموع هشت کاندیدای احراز صلاحیت شده یازدهمین دوره ‌انتخابات ریاست جمهوری تاکنون چهار کاندیدا در شهرستان کوهبنان دارای ستاد انتخاباتی شده‌اند.

طرفداران محمدباقر قالیباف‌ با نصب بنرهای تبلیغاتی‌ در چهار راه حضرت امام و راه‌اندازی نخستین ستاد انتخاباتی حمایت خود را از کاندیدای مورد تأیید خود اعلام کردند و هواداران حسن روحانی دومین ستاد تبلیغاتی در کوهبنان را برای کاندیدای مورد نظر خود در میدان شهدای شهر کوهبنان تشکیل دادند.

سومین ستاد تبلیغاتی در چهارراه حضرت امام توسط طرفداران محسن رضایی راه‌اندازی شده و ستاد تبلیغاتی سعید جلیلی به عنوان چهارمین ستاد در شهر کوهبنان از عصر روز گذشته فعالیت خود را با راه‌اندازی ستاد مرکزی در بلوار مارکوپولو در ورودی شهر کوهبنان آغاز کردند، البته فعالیت این چهار ستاد به صورت جدی با حضور تعدادی از جوانان فعال شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/80012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول