اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم:

رهبر معظم انقلاب حجت را بر مردم و کاندیداها تمام کردند

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: رهنمودهای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام (ره) حجت را بر همه مردم و کاندیداها تمام کرد.

رهبر معظم انقلاب حجت را بر مردم و کاندیداها تمام کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت:  ملت ایران در آستانه یک تصمیم سرنوشت‌‌ساز قرار داشته و باید در کمتر از 10 روز دیگر انتخاباتی حساس و مهمی را پشت‌سر بگذارند.

وی تصریح کرد: به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب آماده یک لحظه غفلت ما هستند تا بتوانند اهداف شوم خود را علیه ایران اسلامی عملی کرده و به همین دلیل باید با آگاهی و بصیرت در این عرصه حساس حاضر شویم.

* رهنمودهای رهبری معظم انقلاب بهترین چراغ راه برای ملت ایران است

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تاکید کرد: ولی امر مسلمین در این سخنان با بیان شرایط فعلی کشور به طور کامل نیازها و اولویت‌های امروز ما تشریح و تبیین فرمودند و در حقیقت حجت را بر همه مردم به ویژه کاندیداها تمام کردند.

محمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه رهنمودهای رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بهترین چراغ راه برای ملت ایران است،‌ گفت: همه ما باید برای عملی کردن فرمایشات معظم‌له تلاش کنیم و بدانیم که عمل به این رهنمودها موجب موفقیت و سربلندی مردم و انقلاب در روز 24 خرداد خواهد شد.

وی افزود: رهبری معظم انقلاب در این فرمایشات به روشنی وظایف مردم در روز انتخابات و همچنین مسئولیت‌های کاندیداها را در زمان تبلیغات بیان فرموده و اگر به درستی به دغدغه‌های ایشان توجه کنیم، 24 خرداد و روز انتخابات تبدیل به فرصت بزرگی برای سربلندی کشور خواهد شد.

 * مردم ایران بصیرت و ولایت‌مداری خود را اثبات کردند

امام جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم بیست و چهارمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: مردم ما با حضور در این مراسم بار دیگر ولایت‌مداری و بصیرت خود را اثبات کردند.

محمدی‌نژاد گفت: دشمنان ما منتظر بودند تا عدم حضور اقشار مختلف مردمی در این مراسم را نشانه‌ای برای مایوس شدن ملت توصیف و تبلیغات منفی شدیدی را علیه انتخابات آغاز کنند که به فضل الهی مردم ما بار دیگر با بصیرت بالا، ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

وی در پایان تأکید کرد: به طور قطع در روز 24 خرداد نیز شاهد حضور حماسی دیگر مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود و ملت ایران توطئه‌های ماه‌های اخیر دشمنان را به طور کامل خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول