اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 267

جمشیدی: ولایتی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گلستان شد

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان گفت: علی‎اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورد حمایت ائتلاف بزرگ جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفت.

جمشیدی: ولایتی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان  گلستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای جبهه متحد اصولگرایان استان گلستان اظهار داشت: اکثر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان گلستان با جبهه متحد اصولگرایان به وفاق رسیدند که از علی‎اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کنند.

وی با بیان اینکه علی‎اکبر ولایتی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان، دوستداران امام و رهبری است، خاطرنشان کرد: امشب همزمان با تبلیغات رسمی شوراهای شهر و روستا ستادهای علی‎اکبر ولایتی به طور گسترده در سراسر استان فعال خواهد شد.

* اکثریت روحانیون بر روی علی‎اکبر ولایتی وفاق دارند

دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان افزود: نظر قطعی جامعتین 17 الی 18 خرداد در خصوص کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان اعلام می‎شود البته آخرین اخبار درون‎گروهی حاکی از آن است که اکثر روحانیت بر روی علی‎اکبر ولایتی وفاق دارند.

جمشیدی در خصوص رمز موفقیت اصولگرایان در انتخابات بیان داشت: بر اساس آخرین نظرسنجی‎های انجام شده به صورت مستقیم و غیرمستقیم رای قاطبه مردم اعم از فارس، تراکمه، قومیت‎های سیستانی، محلی و ... در گلستان به سمت جریان اصولگرایی است و تیم اصولگرایان بر سایر رقبا سبقت دارند.

وی در خصوص مناظره‎های رسانه ملی در معرفی هشت کاندیدای ریاست جمهوری ابراز داشت: اصل برگزاری مناظره خوب بوده اما لازم است کیفیت آن افزایش پیدا کند و به کاندیداها فرصت بیشتری برای ارائه برنامه‎های اقتصادی، فرهنگی و ... داده شود تا زمینه انتخاب کاندیدای اصلح برای مردم فراهم شود.

* رئیس‎جمهور آینده باید معیشت مردم را بهبود ببخشد

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان متذکر شد: مناظره زمانی منفعت دارد که مردم بتوانند بهره‎برداری مناسبی به عمل آورند، مناظره‎هایی که فرصت لازم را برای ارائه راهکارها و برنامه‎های کاندیدا نداشته باشد خیلی مطلوب نیست.

جمشیدی با تاکید بر اینکه کاندیداها باید وعده‎هایی بدهند که توانایی عمل به آن را داشته باشند، ابراز داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را مزین به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی کردند لازم است برنامه‎های کاندیداها در این راستا ارائه شود.

وی تبعیت از نظام اسلامی، ولایتمداری، تعهد، تخصص، روحیه جهادی، مردمداری و خدمتگزاری را از شاخصه‎های مهم رئیس‎جمهور دانست و افزود: فردی که سکان قوه مجریه کشور را به دست می‎گیرد باید بتواند نسبت به مسائل بین‎المللی، داخلی، اقتصادی، تورم، بیکاری و معیشت مردم در حد توان اشراف داشته و مشکلات را مرتفع کند.

* دوری از بازی‎های سیاسی می‎تواند گره‎گشای مشکلات جامعه باشد

دبیر جامعه روحانیت مبارز گلستان بر ضرورت اخلاق‎مداری کاندیداها تاکید کرد و اذعان داشت: رئیس‎جمهور آینده باید نقاط قوت را پیگیری و نقاط ضعف را اصلاح و راهکار جدیدی ارائه کند و در این راستا ایمان، تقوا، صداقت، درستکاری، امانتداری، دوری از جناح‎بندی و بازی‎های سیاسی می‎تواند گره‎گشای مشکلات جامعه باشد.

جمشیدی تلاش رسانه‎ها را برای انعکاس اخبار انتخابات و آگاهی‎بخشی به مردم مهم خواند و گفت: آنچه مهم است این است که رسانه‎ها باید در اطلاع‎رسانی به موقع و سریع مردم را برای حضور پرشور در پای صندوق‎های رای و انتخاب اصلح کمک کنند.

وی صدا و سیما را به مثابه یک دانشگاه خواند و اظهار داشت: ارباب جراید کمتر از دانشگاه نیستند چنانکه قلم و بیان آنها در تاریخ نقش مهمی داشته است.

* مشارکت مردم خنثی‎کننده دسیسه‎های دشمنان است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان گلستان با تاکید بر اینکه مشارکت مردم خنثی‎کننده دسیسه‎های دشمنان است، افزود: آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عوامل داخلی و خارجی باید این آرزو را به گور ببرند که انتخابات ایران کمرنگ برگزار شود چنانکه امام راحل نیز فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‎تواند بکند و نخواهد کرد.

جمشیدی با بیان اینکه رای مردم سرنوشت نظام را از لحاظ سیاسی، اعتقادی و بین‎المللی تعیین می‎کند، اظهار داشت: امیدواریم 24 خرداد رای و حضور مردم باعث یاس دشمنان و شادی رهبر معظم شود.

انتهای پیام/83001/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول