اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند / دستاوردهای نظام نادیده گرفته نشود

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه کاندیداها نباید یکدیگر را تخریب کنند، گفت: دستاوردهای نظام اسلامی در سخنان نامزدها نباید نادیده گرفته شود.

کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند / دستاوردهای نظام نادیده گرفته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در آیین بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در جمع عزاداران و دل‏باختگان آن امام سفر کرده در  حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر به بحث انتخابات 24 خرداد اشاره کرد.

وی اظهار داشت: انتخابات مایه عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انتخابات 24 خرداد به عنوان اصلی‏ترین رویداد و حماسه سیاسی ملت ایران باید با شکوه و با مشارکت حداکثری ملت ایران برگزار شود.

امام جمعه موقت سمنان گفت: امیدواریم ملت ایران که مردمی با بصیرت هستند، با حضور در حماسه سیاسی سال 92 که از اهمیت و جایگاه وافری برخوردار است، حماسه‏ای بزرگ و به یاد ماندنی خلق کنند و به ثبت برسانند.

 

شخصیت امام خمینی (ره) در عرصه‏های داخلی و بین‏المللی شناخته شده است

امام جمعه موقت سمنان همچنین از امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی ممتاز و با ویژگی‏های منحصر به فرد یاد کرد و گفت: وجود و شخصیت امام راحل در عرصه‏های داخلی و بین‏المللی از تاثیرگذاری فراوانی برخوردار بود.

احمدپناهی اظهار داشت: عزاداری آن امام عزیز از سوی ملت ایران و دیگر ملت‏های مسلمان در جهان نشان از وفاداری نسبت به امام راحل پس از 24 سال از رحلت رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران دارد.

وی تصریح کرد: 14 خرداد سال 68 لحظات و ساعات پراضطرابی برای ملت ایران بود و شب‏ها، ملت رشید و رهروان امام خمینی (ره) بر شفای عاجل آن امام دست به دعا برداشتند و برای آن امام از خداوند طلب شفاعت داشتند.

 

لزوم توجه به وصیت‏نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره)

استاد حوزه علمیه سمنان خاطرنشان کرد: ملکوت امام عزیز را طلبید و امام با دلی آرام، قلبی مطمئن و ضمیری امیدوار به رحمت الهی به سوی خدا عروج کرد و ملت ایران داغدار شد و امروز پس از 24 سال به یاد و نام او، آیین بزرگداشت برگزار می‏کنند.

وی به وصیت‏نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) اشاره داشت و افزود: سخنان امام خمینی (ره) در وصیت‏نامه سیاسی الهی ایشان دارای پندها و اندرزهای فراوانی است و باید از این وصیت‏نامه به خوبی استفاده و به نکات قابل توجه در آن دقت کرد.

احمدپناهی اضافه کرد: امروز سکان رهبری جامعه به دست شخصیتی قرار دارد که شاگرد و یار و یاور واقعی امام خمینی (ره) است و بنا بر فرموده امام راحل، آیت‏الله خامنه‏ای شایستگی و لیاقت رهبری دارد.

این مراسم از سوی هیئت امنای حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد.

مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای آن امام سفر کرده از دیگر برنامه‏های این آیین بزرگداشت بود.

انتهای پیام/2249/ی40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول