اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کرمان:

فقط 6 دهم درصد کاندیداهای شورا در کرمان رد صلاحیت شدند

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان گفت: فقط شش دهم درصد کاندیداهای شوراهای اسلامی در استان کرمان رد صلاحیت شدند.

فقط 6 دهم درصد کاندیداهای شورا در کرمان رد صلاحیت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 هزار و 965 نفر در استان کرمان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام‌نویسی کردند.

وی از ثبت‌نام 14 هزار و 650 نفر مردم و یک هزار و 315 زن برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان خبر داد و افزود: یک هزار و 935 نفر ثبت‌نام در حوزه شهری و 14 هزار و 30 نفر در حوزه روستایی نام‌نویسی کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه 308 نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست انصراف دادند، ابراز داشت: برخی از این درخواست‌ها از سوی افرادی بوده است که احساس کردند، صلاحیت آن‌ها تایید نشود.

زاهدی عنوان کرد: 99 نفر از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان رد صلاحیت شدند که فقط شش دهم درصد ردصلاحیت شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در سطح کشور استان کرمان بهترین استانی است که با دقت نظر بررسی‌ها را انجام داده است، زیرا ارتباط خوب بین هیئت نظارت استان و شهرستان‌ها با دادگستری، اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی مطلوب بوده است.

زاهدی تصریح کرد: در بررسی صلاحیت‌های اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان سعی شد تا آبرو و حیثیت مردم حفظ شود و با آبرو، اعتبار و حیثیت آن‌ها بازی نشود.

این نماینده مجلس از همکاری اداره کل اطلاعات، دادگستری و نیروی انتظامی با هیئت نظارت انتخابات استان کرمان قدردانی کرد و افزود: امیدواریم این همکاری روزبه‌روز بیشتر باشد تا برای منافع استان کرمان گام برداریم.

انتهای پیام/80019/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول