اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک:

تبلیغات کاندیداهای شورا در آبیک بر مبنای صداقت باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا گفت: تبلیغات کاندیداها در آبیک نیز باید بر مبنای صداقت باشد.

تبلیغات کاندیداهای شورا در آبیک بر مبنای صداقت باشد

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا باید به فرمایش آیات قرآن کریم از بیان سخنان لغو و گزاف دوری کرده و به مردم وعده‌های غیرعملی ندهند.

وی افزود: کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا باید با تأسی از این حدیث امام صادق (ع) که «نجات در راستگویی است» صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و در رفتار، کردار و گفتارشان صداقت داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: همه کاندیداها اعم از کاندیداهای ریاست‌ جمهوری و کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا باید تبلیغاتشان در راستای حفظ انقلاب و آرمان‌ها و دستارودهای امام راحل و شهدا باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی آرام ندارند و تا بن دندان مسلح شده و در تلاش هستند که انقلاب اسلامی را از پای درآورند.

حسینی افزود: مردم باید با حضور پرشور و گسترده توأم با شعور در پای صندوق‌های رأی علاوه بر خنثی کردن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان، آنان را به عقب برانند.

وی با ذکر اینکه ملت ایران باید با درایت، تیزهوشی و بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبر کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، اذعان داشت: مردم باید به افرادی رأی دهند که مدیر، مدبر، آگاه به زمان و حافظ دین مبین اسلام باشند.

این مسئول در خصوص انتخاب کاندیدای اصلح ریاست‌ جمهوری توضیح داد: مردم باید کاندیدایی را انتخاب کنند که در راستای ترویج قرآن کریم و مسائل دینی و مذهبی گام بردارد و گام بر جای بزرگان اسلام گذاشته و به تحقق دستورات و احکام دین در جامعه توجه ویژه داشته باشد و تلاشش این باشد که قانون الهی در جامعه پیاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: همه تلاش دشمن این است که انتخابات را مختل کرده، یا نگذارد انتخابات برگزار شود و یا با حرف و حدیث‌هایی درصدد است انتخابات را به بیراهه بکشد و اهداف شوم خود را در برگزاری انتخابات عملی کند.

حسینی بیان کرد: دشمن از این نکته غافل است که مردم ایران با حضور پررنگ در انتخابات مانند همیشه دشمنان را مأیوس کرده و سبب می‌شوند تیرهای آنان به خطا برود.

وی اذعان داشت: افتخار می‌کنیم که بیش از 30 سال است که انتخابات در کشور با قدرت، به زیبایی و پرشور و با مردم‌ سالاری برگزار شده است.

این مسئول افزود: مردم ایران مردمی هوشیار و بابصیرت هستند و همیشه در صحنه‌ها و عرصه‌های متخلف و حساس حضوری بی‌نظیر داشته و حماسه خلق کرده‌اند که در 24 خرداد ماه نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی دشمن‌شکنی را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در 35 سال اخیر دشمنان بی‌کار نمانده و پیوسته علیه انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی کرده و می‌کنند ولی هر بار مردم با حضور پرشور در صحنه‌ها آنان را به عقب رانده و مأیوس شده‌اند.

حسینی اظهار داشت: امروز سران استکباری اذعان کرده‌اند که ما نمی‌دانیم با مردم ایران چه کار باید کرد چراکه هر برنامه‌ریزی که کرده‌ایم تیرمان به خطا رفته و همه هزینه‌های هنگفت و سرسام‌ آورمان به باد رفته است.

وی افزود: مردم باید با ریختن آرای خود در روز 24 خرداد، تیر خلاص را بر قلب استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی رها کنند.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول