اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم تاکید کرد

ضرورت توجه بیشتر کاندیداهای شوراها به قانون و اخلاق

فرماندار بم گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن توجه به قانون و مسائل اخلاقی فعالیت تبلیغاتی خود را انجام دهند.

ضرورت توجه بیشتر کاندیداهای شوراها به قانون و اخلاق

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با اشاره به انتخابات شوراها اظهار داشت: انتظار بنده از کاندیداها و طرفداران آنها این است که در برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم همکاری خوبی با ما داشته باشند تا در فضایی آرام مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی افزود: اکثر کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به ستاد انتخابات شهرستان و بخش‌ها مجوز راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی دریافت و تبلیغات نامزدها از فردا آغاز می‌شود.

زین‌الصالحین گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان بم همواره با حضور پرشور و حداکثری وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و در 24 خرداد نیز حضوری حماسی دارند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد حملات دشمنان در بخش‌های مختلف هستیم افزود: دشمنان در تلاش هستند با ایجاد فتنه‌های اقتصادی، امنیتی و سیاسی در زمان انتخابات، مردم را مأیوس کنند و ما باید برنامه‌های آنها را خنثی کنیم.

فرماندار بم افزود: ملت ما همواره هوشیار عمل کردند و در انتخابات پیش رو نیز باید هوشیارتر از همیشه عمل کنند.

زین‌الصالحین با اشاره به بحران‌‌های اقتصادی و اجتماعی در کشورهای غربی اذعان داشت: آنها در تلاش هستند برای حل مشکلات خود کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند و ما باید در این ارتباط هوشیاری خود را از دست ندهیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بم گفت: انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان است و باید با اهمیت ویژه‌ای به این مقوله نگاه کنیم.

وی گفت: تلاش دشمنان و رسانه‌های بیگانه برای بی‌رونق کردن و کمرنگ جلوه دادن این حماسه بسیار شتاب گرفته و حضور حداکثری مردم این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول