اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان مطرح کرد

مناظره‌، بهترین شیوه سنجش تحمل کاندیداها در شرایط پیش‌بینی نشده

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه شیوه مناظره‌های امسال را می‌پسندم، گفت: کمترین فایده اینگونه مناظره‌ها این است که ‌ قدرت تحمل کاندیداها را در شرایط پیش‌بینی نشده در بوته آزمایش قرار می‌دهد.

مناظره‌، بهترین شیوه سنجش تحمل کاندیداها در شرایط پیش‌بینی نشده

محسن صرامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه برخلاف نظرات برخی افراد شیوه مناظرات را می‌پسندم، اظهار کرد: مردم هنوز شیوه مناظره‌های قبلی را که خالی از اشکال نیز نبود در ذهن داشتند و بدین لحاظ  برخی شیوه جدید مناظره‌ها را نپسندیدند.

وی ادامه داد: کمترین حسن مناظره روز جمعه این بود که به راحتی مردم می‌توانستند قدرت تحمل کاندیداها را در شرایط پیش‌بینی نشده بسنجند که برخی نامزدهای انتخاباتی واکنش منفی در این زمینه داشتند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه عکس‌های ارائه شده در این مناظره نیز بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: از دیدگاه من جزئی‌نگری و یا انشا گفتن درباره عکس‌ها دون شخصیت کاندیداهای محترم بود و لازم بود از دیدگاه بالاتر و به شکل مدیریتی راجع به آنها قضاوت کنند.

صرامی با اشاره به محدودیت زمانی اعلام شده برای پاسخ‌گویی و بیان دیدگاه‌های کاندیداها گفت: این بخش از مناظره توان مدیریت زمانی کاندیداها را به بوته آزمایش می‌گذاشت.

وی ادامه داد: در واقع یک مدیر باید بتواند کم و پخته صحبت کند و این  بخش نمادی از قدرت گزیده‌گویی و در عوض عمل‌گرایی کاندیداها را نشان می‌داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با توجه به زمان طولانی مناظره مورد نظر اذعان داشت: اگر کاندیداها نتوانند چهار ساعت برای بیان دیدگاه‌های خود و شنیدن نظرات دیگران زمان‌ بگذارند، چگونه پس از رسیدن به ریاست‌جمهوری می‌خواهند بدون خستگی وقت خود را صرف خدمت‌گذاری به مردم کنند.

صرامی با اشاره به اعتراض برخی افراد از جمله کاندیداها به شیوه مناظره ابراز کرد: اگر قرار است، این کار را به کارشناسان و اهل فن واگذار کنیم، اعمال نظر شخصی جایز نیست.

وی در پایان یادآور شد: از سوی دیگر برنامه معرفی کاندیداها منحصر به برنامه مناظره نیست و آنها در نشست خبری، برنامه جام جم، نگاه دوربین و برنامه‌های دیگر فرصت دارند که در فضایی متفاوت به معرفی خود بپردازند.

انتهای پیام/63008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول