اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیرآب مازندران:

کاندیداها طبق قوانین تبلیغات انتخابات عمل کنند

بخشدار زیرآب مازندران با اشاره به لزوم رعایت قوانین انتخابات توسط کاندیداها گفت: کاندیداها بر طبق قوانین تبلیغات انتخابات عمل کنند.

کاندیداها طبق قوانین تبلیغات انتخابات عمل کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، حشمت سمیعی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی داوطلبان شورای اسلامی شهر زیراب با اشاره به اینکه انتخابات از مهم‌ترین شاخص ایجاد حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری در سال جدید است، گفت: حضور در انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیداها و همچنین حضور در آن به عنوان رأی‌دهنده بیانگر علاقه به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی به اهداف تشکیل جلسه هم‌اندیشی داوطلبان شورای اسلامی شهر زیرآب اشاره کرد و افزود: بیان شرایط جامعه در زمان انتخابات و لزوم توجه جدی به قوانین و مقررات تبلیغات از دلایل برگزاری جلسه هم‌اندیشی با داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر زیرآب بوده است.

بخشدار زیرآب به شرایط تبلیغات کاندیداها اشاره و خاطر نشان کرد: تبلیغات کاندیداها باید در دو طرح و در اندازه 70 در 100 باشد و قوانین ویژه تبلیغات شوراهای اسلامی باید مورد نظر باشد.

سمیعی خواستار توجه به زیبایی شهر توسط ستادهای کاندیداها شد و گفت: طرح‌های تبلیغاتی تنها در ستادها و محل‌های تعیین شده شهرداری انجام شود و از سر و صدا و مزاحمت برای مردم خودداری گردد.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه بر لزوم همراهی و همکاری کاندیداها و ستادهای آنان و مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات در 24 خرداد اشاره کرد و اذعان داشت: با همراهی و همکاری مردم و مسئولان شاهد برگزاری انتخابات باشکوه در 24 خرداد برای شهر زیراب خواهیم بود.

انتهای پیام/86015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول