اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 243

جمشیدی: بازرسان انتخابات روشنگری کنند / امانتدار باشید اما جانبداری نکنید

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: بازرسان انتخابات به عنوان یک شهروند و دلسوز نظام باید روشنگری کنند که با این اقدام یقینا کار بازرسی را سهولت می‎بخشد.

جمشیدی: بازرسان انتخابات روشنگری کنند / امانتدار باشید اما جانبداری نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی توجیهی بازرسی انتخابات شهرستان و بخش‎های تابعه استان گلستان در انتخابات ضمن تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: بازرسان انتخابات باید دغدغه انقلابی‎گری داشته باشند و برای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان به دنبال افزایش مشارکت مردمی در پای صندوق‎های رای باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات، گستاخی، رجزخوانی و توطئه‎های دشمنان را خنثی خواهد کرد، افزود: بازرسان انتخابات در اجرای مسئولیتی که به آنها سپرده شده است باید انتخابات را به گونه‎ای سالم برگزار کنند که جای هیچ اما و اگر و شائبه‎ای برای مردم وجود نداشته باشد.

تکلیف‎محوری و عمل به وظایف قانونی یک ضرورت است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه ساز و کار نظام اسلامی کامل و متقن است، افزود: دولت اصلاحات دلش می‎خواست که رئیس‎جمهور بعدی از جریان اصلاح‎طلبی باشد، در دولت احمدی‎نژاد نیز همینطور است اما نتیجه انتخابات هیچگاه از قبل پیش‎بینی نشده است.

جمشیدی؛ تکلیف‎محوری و عمل به وظایف قانونی را یک ضرورت مهم خواند و ابراز داشت: در انتخاب اصلح باید حجت شرعی داشته باشیم، ملاک انتخاب نباید ارتباط‎ محوری و ارتباط سببی، فامیلی و یا نسبی باشد، باید دقت کنیم کدام کاندیدا به رویکرد مقام معظم رهبری منطبق و یا نزدیکتر است.

وی خطاب به ناظران انتخابات استان متذکر شد: در حوزه بازرسی باید دقیق، امانتدار و صادق باشید اما جانبدار نباشید لذا اگر مردم این موضوع را بپذیرند قطعا انتخابات را خدشه‎دار نخواهند کرد و در افکار عمومی نیز شائبه ایجاد نمی‎کنند.

روشنگری و نظارت دقیق، دو مولفه اساسی در حوزه بازرسی است

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه روشنگری و نظارت دقیق، دو مولفه اساسی در حوزه بازرسی است، گفت: آنچه وظیفه حوزه بازرسی است معرفی مبانی و ویژگی‎هاست نه طرفداری از مصداق‎ها لذا بازرسان باید در رعایت بی‎طرفی دقت لازم را داشته باشند.

جمشیدی تاکید کرد: ایران در حال حاضر در قله عزت و اقتدار است که این مهم باید حفظ و صیانت شود.

وی از حوزه بازرسی انتخابات استان خواست تا در تکمیل اطلاعات، به روز کردن اخبار و مستندسازی اقدام کنند و اظهار داشت: تشکیل بانک اطلاعاتی و مستندسازی برای رفع هرگونه شائبه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/83001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول