اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

طرح نشاط معنوی در 10 مسجد زاهدان برگزار می‌شود

طرح نشاط معنوی همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در 10 مسجد سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در 10 مسجد زاهدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی، طرح نشاط معنوی همراه با برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام از 10 خردادماه لغایت 30 خردادماه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

به دلیل اینکه در شهرستان زاهدان امامزاده و بقعه متبرکه وجود ندارد این طرح در حال حاضر در 10 مسجد در سطح شهر برگزار می‌شود.

مسجدالزهرا، کوثر، المهدی، بعثت، حضرت ابوالفضل، مولای متقیان، فاطمه‌الزهرا، طالقانی، ابوذر غفاری، پیامبر اعظم نام مساجدی است که علاقه‌مندان در سه مقطع سنی دبستان، راهنمایی و دبیرستان و در دو گروه دختر و پسر می‌توانند از برنامه‌های متنوع این طرح بهره‌مند شوند.

آموزش قرآن، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، فوق برنامه و اردوهای یک یا چند روزه از برنامه‌های این دوره اوقات فراغت تابستانی است.

دوره تابستانی طرح اوقات فراغت نشاط معنوی از ابتدای تیرماه تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان در این طرح، پس از گذراندن طرح و آزمون نهایی از اداره کل اوقاف و امور خیریه گواهینامه دریافت می‌کنند.

کتاب الف با تا خدا برای دوره ابتدایی، کتاب سی نشانه یک راه برای دوره راهنمایی و کتاب نردبان و پرتگاه‌های زندگی برای دوره متوسطه در طرح نشاط معنوی توسط روحانیون اعزامی از قم و مبلغان بومی و دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول