اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از تیر ماه امسال صورت می‌گیرد

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اقلید

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه اقلید از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان از تیر ماه امسال خبر داد.

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شهرستان اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، علیرضا منوچهری در نخستین جلسه ستاد طرح نشاط معنوی در این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: طرح نشاط معنوی یکی از کارگروه‌های سازمان اوقاف است که هر ساله ادارات اوقاف سراسر کشور موظف به اجرای این طرح تابستانی هستند.

وی افزود: این ستاد امروز با حضور هیئت امنای شورای فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه، نماینده فرمانداری، آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج در اداره اوقاف برگزار شد که تمام مسئولان و حاضران در جمع در مورد بهتر برگزار شدن طرح نشاط معنوی ویژه تابستان امسال نظرات خود را ایراد کردند.

منوچهری بیان کرد: این طرح از اول تیر ماه در هفت بقعه این شهرستان ویژه تمام سنین برگزار می‌شود و در آستان مقدس امامزاده عبدالرحمن (ع) کلاس‌های قرآن، احکام، گلدوزی، خیاطی، صنایع دستی، هنری، ورزشی، مهدویت، روانشناسی، آسیب‌شناسی کودکان و بهداشت خانواده برپا می‌شود.

راه‌اندازی مرکز فرهنگی قرآنی «30 تن» در جهرم

بر اساس این گزارش همچنین به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) مرکز فرهنگی قرآنی «30 تن» در جهرم راه اندازی شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم گفت: این مرکز فرهنگی قرآنی با همکاری بسیج فرهنگیان خواهران در روز مسعود ولادت امام علی (ع)، در این شهرستان راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام رسول نیک سرشت افزود: ایام فراغت تابستان زمان مناسبی است که علاقمندان به کلاس‌های حفظ، تفسیر، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم و... بتوانند در این مرکز ثبت‌نام کنند.

وی بیان داشت: استقبال نوجوانان و جوانان شهرستان جهرم از فعالیت‌های قرآنی بی‌نظیر بوده و این مطلب نشان دهنده رشد چشمگیر این فعالیت‌ها در جهرم است.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول