اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

میزبانی قزوین از رئیس جمهور

استاندار قزوین گفت: رئیس جمهور فردا در دور چهارم سفرهای استانی خود به قزوین سفر می‌کند.

میزبانی قزوین از رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: فردا رئیس جمهور به همراه هیئت همراه خود طرح‌ها و پروژه‌های مهمی را در سطح استان قزوین افتتاح می‌کند.

عجم افتتاح 20 هزار مسکن مهر را از مهم‌ترین محورهای سفر رئیس جمهور به این استان برشمرد و بیان کرد: نزدیک به 10 تا 15 واحد مهم صنعتی که نقش قابل توجهی در اشتغال و بازار کار در استان قزوین دارند نیز در سفر فردا به دست رئیس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه در این عرصه مهم و حساس نباید از تلاش‌ها و خدمات دولت غافل شد، افزود: بدون شک باید کارهای ارزشمند و تأثیرگذار این دولت در دولت‌های بعدی با سرعت، دقت و شتاب بیشتری به حرکت درآید.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت نهم و دهم در طول دوران خدمت‌گزاری خود خدمات بی‌شماری را به انجام رساند، عنوان کرد: زیر سئوال بردن برخی از حقایق و تلاش‌های این دولت که با برخی کم‌بینی‌ها، کج‌فهمی و کج‌اندیشی‌هاست، دور از انصاف است.

عجم عنوان کرد: به طور حتم این خدمات وابسته به نظام جمهوری اسلامی است و اگر نظام این ظرفیت را ایجاد و فراهم کرده است، باید با قاطعیت این مسائل برای مردم بازگو شود تا عامه مردم از خیل تلاش‌های دولت برای خدمت‌گذاری آگاهی بیشتری را کسب کنند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت را در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، راه، کشاورزی و ساخت مدارس و دیگر کارهای ارزشمند نباید به سادگی از یاد برد، عنوان کرد: در این امر مجامع و مراکز مختلف و از همه مهم‌تر صدا و سیما باید نقش اطلاع‌رسانی خود را بیشتر کند، زیرا این خدمات همه به نام جمهوری اسلامی نوشته خواهد شد.

استاندار قزوین با بیان اینکه در طول مدت سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 30 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند، ابراز داشت: این در حالی است که در طول هشت سال گذشته این آمار به بیش از 260 روستا رسیده و همین امر نشان می‌دهد که گازرسانی به روستاها در این مدت به چه اندازه رشد و ترقی داشته است.

جلسه شورای اداری استان قزوین با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان از جمله آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری، ابوالحسن صادقی جهانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر استان (عج) برگزار شد.

محمدرضا صفری مدیرکل جهاد کشاورزی قزوین، علی‌آقا فرهادی مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین و دیگر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول