اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر برجسته سیاسی کشور:

رئیس جمهور آینده از روحیه انعطاف‌ناپذیری در مقابل استکبار برخوردار باشد

تحلیلگر برجسته سیاسی کشور گفت: رئیس جمهور آینده باید از روحیه مقاومت‌پذیری و انعطاف‌ناپذیری در مقابل استکبار برخوردار باشد.

رئیس جمهور آینده از روحیه انعطاف‌ناپذیری در مقابل استکبار برخوردار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد پورقیومی در همایش حماسه سیاسی در مرکز همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه انرژی پارس اظهار داشت: انتخابات امر بسیار مهمی است و شرکت در این انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

این تحلیلگر برجسته سیاسی کشور در ارتباط با بحث بصیرت‌افزایی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: اساسی‌ترین محور برای رسیدن به این اصل اساسی و خلق حماسه سیاسی پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌­های رأی و انتخاب شخص اصلح است.

وی در بیان شاخص‌­های رئیس جمهور آینده ایران افزود: از آنجایی که مردم ایران دارای بینش ظلم‌ستیزی در جهان هستند رئیس جمهور آینده نیز باید از روحیه مقاومت‌پذیری و انعطاف‌ناپذیری در مقابل استکبار برخوردار باشد.

این فعال سیاسی کشور ابراز داشت: از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود که در مقابل حمایت دشمنان نظام جمهوری اسلامی مواضع قاطعانه بگیرند و در مقابل آنان کرنش و سازش نکنند زیرا دشمنان بعد از انقلاب هویت واقعی خود را به مردم نشان داده‌اند.

پورقیومی با اشاره به قانون‌مداری در کشور یادآور شد: از آنجایی که شخص اول اجرایی کشور باید قانون‌گرا و مجری قانون در کشور باشد کاندیداهای ریاست جمهوری هم نباید در تبلیغات انتخاباتی‌شان پا را از قانون فراتر نهاده و له یا علیه شخص یا اشخاص خاصی صحبت کنند.

این تحلیلگر سیاسی کشور کارآمدی مدیریتی را از دیگر شاخصه‌های رئیس جمهور خواند و گفت: اگر رئیس جمهور نتواند مدیریت صحیح را در سطح کشور پیاده کند دشمنان مردم و نظام جمهوری اسلامی به هدف‌های خود که ضربه زدن به کشور است نزدیک می­‌شوند.

وی انتخاب هوشمند توسط ملت را تقویت گفتمان انقلاب و تجدید پیمان با رهبر انقلاب و حضرت امام(ره) دانست.

فرمانده سپاه عسلویه نیز اظهار داشت: تلاش برای حضور باشکوه در انتخابات از مهم‌ترین ماموریت‌های مردم و مسئولان است.

خلیل رفعتی با اشاره به اهمیت این همایش گفت: انعکاس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خنثی کردن هدف‌های دشمن و بصیرت‌افزایی برای خلق حماسه سیاسی از اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/2451/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول