اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتظار مردم الیگودرز از رئیس جمهور یازدهم

رئیس جمهور یازدهم به وعده‌های خود عمل کند

انتظار مردم الیگودرز از رئیس جمهور یازدهم عمل به وعده‌ها و قول‌هایش است.

رئیس جمهور یازدهم به وعده‌های خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، تا برگزاری یازدهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری تنها دو هفته باقی نمانده است که این مدت بهترین زمان برای ارائه برنامه‌های کاندیداها به مردم است.

مردم وظیفه سنگینی برای انتخاب فرد اصلح دارند که باید در این فرصت باقی مانده ببینند کدام کاندیدا برنامه خوبی برای توسعه و پیشرفت کشور دارد.

در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی مردم این بار هدف خود را با اعتماد به عمل کاندیدای ریاست جمهوری منوط می‌دانند و انتظار دارند که با یک رای خود بتوانند اولویت‌های مورد توجه جامعه را که بیکاری جوانان و تحریم و مشکلات اقتصادی است، رفع کنند.

مردم می‌خواهند فردی وارد عرصه سیاسی شود که عدالت و صداقت در نگاه اول پیشانی جامعه را گره بزند، آری خواسته مردم در روز 24 خرداد ماه طبق برنامه‌های اساسی کاندیدای ریاست جمهوری اجرای هدفی قانونمند است که با این ارزش بتوانند در پای صندوق رای حضور یابند.

در همین رابطه یک دانشجوی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در الیگودرز گفت: این روزها مردم با بینش و آگاهی رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کند، بنابراین هر بینشی که مطرح می‌کنند، باید بتوانند عملی کنند، تا شعارهای آن‌ها به مرحله واقع‌گرایانه‌ای رهنمود یابد.

غلامرضا عابدینی با اشاره به اینکه هر فردی در مرحله حضور خود باید برنامه بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشد، افزود: در حال حاضر با توجه به نیاز مردم هدف رئیس جمهور باید پیشرفت همه جانبه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... باشد، تا بتواند کشور عزیزمان را به کشوری قدرتمند تبدیل کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه نقطه حساس مردم مشکلاتی مانند روابط بین‌الملل، تورم بالا و اقتصاد است، کاندیدا نباید با وعده‌هایی پوچ و بی اثر با احساسات مردم بازی کنند، چرا که این مهم باعث بروز بی‌اعتمادی بین مردم می‌شود.

عابدینی در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور باید برای عملی کردن اهداف خود از همکاران مدبر و آگاه به امور کشور استفاده کنند، تا با دیپلماسی قوی و مقتدرانه در مورد سیاست خارجی به بینش وسیعی برسند.

در ادامه کارشناس روابط عمومی فنی و حرفه‌ای به فارس گفت: رئیس جمهور باید کسی باشد که مردم به خاطر صفاتی نیک اندیش از جمله امانتداری، دینداری، شجاعت و تدبیر و.. به امور جامعه به وی رای دهند، یعنی هدف خود را با صداقت و ایمان واقعی به مردم نشان دهند.

فرخنده عصاره گفت: سیاست یکی از مقوله‌هایی است که باید با کشورهای خارجی ارتباطی متناسب با فرهنگ مردم برقرار کرد و با فکر و ذهنیت سالم در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گام اساسی بردارند.

وی اظهار داشت: همان طور که می‌دانیم دشمن در تمام موارد می‌خواهد کشور ما را نابود کند و فردی که کاندیدای ریاست جمهوری می‌شود، باید بداند قشر جوان ما نیاز به حمایت زیادی دارد.

در ادامه یک کارشناس مکانیک گفت: اشتغالزایی جوانان مهمترین معضل و چالش در جامعه شده است که متاسفانه بسیاری از جوانان به خاطر این مسئله دچار افسردگی و اعتیاد و... هستند که در این مهم باید برنامه مدبرانه‌ای اعمال کرد.

سعید مولایی یادآور شد: در حال حاضر در نظام ما مشکلات اساسی وجود دارد که اولویت رئیس جمهور باید دیپلماسی قوی، کنترل اقتصاد و خط مشی رهبری باشد.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر کشور ما در روابط خارجی با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده است که همین امر باعث شد، تا کشور از همه لحاظ به خصوص بخش اقتصادی مورد تحریم قرار گیرد، پس یکی از مهمترین و نخستین برنامه رئیس جمهور کنترل تحریم است، تا بتواند از آسیب‌پذیری نسبت به جامعه با توجه به خط مشی رهبری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از الیگودرز، باید بدانیم مردم ما با عقل سلیم بدون حاشیه می‌توانند به ایرادات کاندیدای ریاست جمهوری گوش فرا دهند، تا با انتخاب خود جامعه بدور از مشکلات فراگیر که گریبانگیر مردم شده است، برطرف کنند و هر روز شاهد موفقیت‌ها در پیرامون مسائل روز باشیم و هدف را با نگاهی وسیع مرتفع سازیم، تا فریاد پیروزی‌مان دشمن را سرکوب و منقلب سازد.

گزارش از زهرا عابدینی

انتهای پیام/2304/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول