اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی در استان بوشهر مطرح کرد

دیدارهای ولایتی با 80 نماینده در سازمان ملل / تعامل شاخصه مهم رئیس جمهور

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی در استان بوشهر با اشاره به نشست و برخاست ولایتی با 80 نماینده در سازمان ملل، تعامل را شاخصه مهم یک رئیس جمهور دانست.

دیدارهای ولایتی با 80 نماینده در سازمان ملل / تعامل شاخصه مهم رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، غلامشاه زیارتی ظهر امروز در جمع عده‌ای از مردم شهر خورموج که در مسجد امام رضا(ع) این شهر به نمایندگی از ستاد مرکزی دکتر ولایتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: یکی از واژه‌هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی هویت خود را بازیافت، انتخابات است.

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر دارای تفاوت‌های زیادی است.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات عرصه و زمینه‌ای برای اجرای حکم خدا و پیاده شدن احکام الهی است تا حرکتی که بر اریکه قدرت قرار می‌گیرد، اجرای عدالت را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهد.

زیارتی اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی فیلتری برای شناسایی چهره‌هایی است که در صدد خدمت به اسلام، قرآن و اهل‌بیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در دیگر کشورها انتخابات احیای امیال نفسانی برای رسیدن به ثروت، سرمایه و قدرت است و تفاوت بین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر کشورها وجود دارد.

زیارتی افزود: انتخابات عرصه ظهور و بروز چهره‌های انسان‌هایی است که دو گونه می‌اندیشند، یک گونه آنانی که جز رضای خدا، حرکت در مسیر آرمان‌های امام و شهدا هدف دیگری دنبال نمی‌کنند و گونه دوم بستری برای ظهور آن چهره‌هایی است که با وجود شعارهای اولیه اهدف دیگری را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای یادآور شد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند امروز مردم نگاه کنند به اظهارات داوطلبی که می‌تواند برای کشور، آینده، عزت ملی، ایستادگی در مقابل دشمنان و الگو کردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان تلاش کند.

زیارتی گفت: کسی می‌تواند این بیانات مقام عظمای ولایت را تحقق بخشد که دارای دو شاخصه باشد، یکی شاخصه اشراف کامل بر نظام مقدس جمهوری اسلامی که با مشکلات، ناگواری‌ها، سختی‌ها و ناملایمات از اول انقلاب تاکنون دست و پنجه نرم کرده باشد.

وی افزود: دومین شاخصه شناخت و اشرافیت کامل با وزارت امور خارجه است و دکتر ولایتی در دوران 16 ساله وزارت امور خارجه با 80 نماینده در سازمان ملل نشست و برخاست داشتند.

زیارتی خاطرنشان کرد: دکتر ولایتی بر تاریخ اشرافیت کامل دارد و دارای شخصیت پزشکی است و بیش از 130 جلد تالیف دارد و با علم و اطلاع کامل وارد صحنه انتخابات شده است.

وی علم، بصیرت و تعامل را یکی از شاخصه‌های رئیس جمهور دانست و یادآور شد: دکتر ولایتی به عنوان یک چهره دانشمند شناخته می‌شود.

زیارتی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به طور متعادل و یکسان بستر را برای معرفی کاندیداها فراهم کرده است، گذشته از آن که بعضی از اشخاص صدا و سیما را بستری برای خالی کردن عقده‌های خود می‌دانند.

نماینده ستاد مرکزی دکتر ولایتی بیان داشت: اگر کسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری وارد عرصه انتخابات می‌شود،‌ نخستین وظیفه او این است که ویژگی‌ها و برنامه‌ها خود را به مردم اعلام کند، نه اینکه سیاه‌نمایی کند و مبادا این افراد با سیاه‌نمایی‌ها در فکر جمع‌آوری آرای مردم باشند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول