اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

رئیس جمهور باید دلداده محض به ولایت فقیه باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: رئیس جمهور آینده باید دلداده محض به ولایت فقیه و اسلام گرا باشد.

رئیس جمهور باید دلداده محض به ولایت فقیه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت،حجت‌الاسلام علیرضا عربپور در نشست سیاسی بصیرتی در این شهرستان اظهار داشت: انسجام در انتخابات امر مهمی است، عبادت تنها نماز و روزه نیست، حضور در انتخابات این مسئله مهم جهان اسلام عبادت محض است، اگر کسی خود را به تغافل زد و از این نظام حمایت نکرد، مورد غضب الهی قرار می‌گیرد و برکت از زندگی و وجودش می‌رود و این واقعیاتی از اعتقادات ما است.

وی افزود: ساختار حاکمیت اسلام ناب مبنایی و زیربنایی است که دنیا را متحول کرده است، تنها کشوری که دموکراسی به نحو مطلوب در آن اجرا می‌شود ایران اسلامی است، انتخابات ما فراتر از استانداردهای بین المللی برگزار می‌شود و همه به این امر معترف هستند.

عربپور تصریح کرد: وقتی مردم پای صندوق‌های رأی نشان داده می‌شوند، دشمن کم می‌آورد و حق هم دارد، زیرا نتوانسته نیروهای خود را همسو کند و به میدان بیاورد، یکی از اقدامات دشمن در انتخابات این است که نگذارد، انتخاب اصلح و شایسته صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اصولگرایی حزبی است که کارآمدی نظام را تثبیت کرده و می‌کند، خاطر نشان کرد: دومین موضوع مدنظر در انتخاب رئیس جمهور اصلح ایجاد ویژگی هماهنگی در مدیریت کلان همگام با سیاست‌های راهبردی رهبری و عدم چالش در مدیریت کشور است.

عربپور عنوان کرد: باید رئیس جمهوری داشته باشیم که در میدان تقابل با رهبری نیاید و کارشناس دین نشود، قیافه اسلام‌شناسی به خود نگیرد و دارای مکتب انحرافی نباشد، با مردم به تقابل بلند نشود، اینها رصد مهمی است که باید بشناسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان گفت: در قانون اساسی ما ریاست جمهوری هیچ چیز از وظایف کم ندارد، علاوه بر آن یک چشم‌انداز 20 ساله تنظیم و ابلاغ شده، رئیس جمهور باید دلداده محض به ولایت فقیه و اسلام‌گرا باشد.

عربپور ابراز داشت: در این نظام هر کسی که با ولایت فقیه تقابل کند، سقوط می‌کند و تنها چیزی که حاکمیت دارد، اخلاص است، ما متکی بر عرفان حماسی هستیم، رئیس جمهوری انتخاب کنید که با ولایت حاشیه نداشته باشد و توجه به رفاه نسبی مردم و شعار اسلام ناب محمدی (ص) داشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و سوء تدبیر برخی دولت‌ها ما را به این مشکلات اقتصادی دچار کرده است، افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری امروز وضعیت دفاعی ما در درجه سوم جهان است به همین دلیل دشمن جرأت نمی‌کند به ما نگاه چپ کند، این از بعد غیر مردمی است، در کنار این تجهیزات دفاعی مردمی مسلح به ایمان و قرآن داریم.

عربپور افزود: در کشور ما ثروت‌های بسیاری نهفته است، کسی باید بیاید که توزیع عادلانه ثروت کند، عدالت یعنی به هر کسی به اندازه توان او داده شود، تحریم‌ها قبل از اینکه ایران را به سختی بیندازد، خود تحریم کنندگان را دچار مشکل کرده است، آنها ایران هسته‌ای را پذیرفتند، این با مقاومت حاصل می‌شود، مقاومت راهبرد امام، اسلام و شهدا است.

وی با تأکید بر تلاش جدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و اصلاح بخش‌های مختلف فرهنگی توسط رئیس جمهور آینده خاطر نشان کرد: اگر کشوری بخواهد، روی پای خود بایستد، باید فرهنگ از آن خودش باشد، رئیس جمهور باید فردی دارای تدبیر در صنایع و منابع و اهل رانت‌خواری نباشد.

انتهای پیام/80002/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول