اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ماه‌ها وعده و وعید طلسم‌ها می‌شکند

افتتاح پروژه‌های اردبیل با حضور معاون اول رئیس جمهور‌

بعد از ماه‌ها وعده و وعید مسئولان استانی مبنی بر حضور رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور در افتتاح پروژه‌ها، این طلسم فردا می‌شکند و رحیمی برای افتتاح پروژه‌ها به اردبیل سفر می‌کند.

افتتاح پروژه‌های اردبیل با حضور معاون اول رئیس جمهور‌

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی 12 پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افتتاح می‌شود.

علی حیدری تصریح کرد: همزمان با این سفر 25 هزار مسکن مهر و دیگر پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان افتتاح شده و اهالی استان می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای مسکونی مهر افتتاحی به صورت 100 درصد تکمیل شده و در شهرهای مختلف تحویل اهالی شده است که تنها مراسم نمادین افتتاح آنها فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و ملی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علاوه بر پروژه‌های راه و شهرسازی برخی از پروژه‌های دیگر استانی نیز به صورت متمرکز با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور افتتاح شده و تحویل مردم استان اردبیل می‌شود.

در این سفر یک روزه که از ساعت هشت صبح فردا شروع می‌شود، قرار است معاون اول رئیس جمهور از روند اجرایی برخی پروژه‌ها بازدید کرده و نسبت به تکمیل و تسریع در افتتاح و به بهره‌برداری رساندن آنها کمک لازم را انجام دهد.

پیش از این قرار بود پروژه‌های متمرکز افتتاحی استان اردبیل در هفته آخر اردیبهشت و در وعده دیگر سوم خرداد با حضور رئیس جمهور افتتاح شود که به دلایل مختلف این سفرها لغو و فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور این برنامه بالاخره شکل اجرایی و عملیاتی به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/62008‌/ش‌20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول