اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 215

رئیس جمهور باید با تدبیر و حکمت کشور را اداره کند

یک دانشجوی نخبه بسیجی دانشگاه جامع گلستان گفت: انتظار می‌رود که رئیس جمهور آینده به مسائل کشور نگاهی بلندمدت و همه جانبه داشته باشد و با تدبیر و حکمت کشور را اداره کند.

رئیس جمهور باید با تدبیر و حکمت کشور را اداره کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ فاطمه تیموری در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه جامع گلستان، در خصوص انگیزه ثبت‌نام در دوره «طرح ولایت» کشوری اظهار داشت: «طرح ولایت»، جای خالی مبانی اندیشه‌های اسلامی، فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌ها را پر می‌کند.

وی تصریح کرد: در دوره «طرح ولایت»، مبانی اندیشه‌های اسلامی آموزش داده می‌شود و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی و سیاسی مختلف با حضور اساتید مجرب و مطرح کشوری اجرا می‌شود از این رو شرکت در آن، مبانی معرفتی و بصیرتی دانشجویان را افزایش می‌دهد.

«طرح ولایت» به جای دادن ماهی به دانشجو به او ماهیگیری یاد می‌دهد

دانشجوی نخبه بسیجی دانشگاه جامع گلستان افزود: خوشبختانه کار تحسین برانگیزی که «طرح ولایت» انجام می‌دهد این است که به جای دادن ماهی به دانشجو به او ماهیگیری یاد می‌دهد.

تیموری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این دوره اصول و مبانی شاخه‌های مختلف علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد به دانش‌آموختگان آن که از قشر دانشجو هستند کمک می‌کند تا با افزایش سطح آگاهی، شبهات فکری و معرفتی خود را حل کنند.

وی اذعان داشت: «طرح ولایت» کمک می‌کند که دانشجویان اندیشه‌های غلط را شناسایی و نقد کنند و با تحلیل درست در عوض موضع دفاعی، موضع تهاجمی داشته باشند.

پیشداوری در رابطه با کاندیداها، شرط انصاف در انتخاب اصلح را نقض می‌کند

تیموری با بیان اینکه پیشداوری در رابطه با کاندیداها، شرط انصاف در انتخاب اصلح را نقض می‌کند، گفت: علاوه بر این که شرکت در انتخابات حق و وظیفه شرعی ماست، سعی در داشتن یک انتخاب اصلح نیز ضروری است.

دانشجوی نخبه بسیجی دانشگاه جامع گلستان تأکید کرد: در خصوص انتخاب اصلح باید منصفانه و به دور از هرگونه تعصبات حزبی در مورد کاندیداها تحقیق کنیم و بدون توجه به تبلیغات و شعار‌های محض، گفتمان و رویکرد و برنامه‌هایشان را مورد بررسی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: برای تشخیص اصلح بودن، می‌توان از افراد مصلح، صادق و امین پرس و جو کرد و با دقت کافی و توکل به خدا، فرد اصلح را انتخاب کرد.

حضور حداکثری در انتخابات، مهر تأییدی بر مردمی بودن نظام است

تیموری تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات، مهر تأییدی بر مردمی بودن نظام و نشانه میزان اعتبار و مقبولیتش در میان مردم است از این رو شرکت در انتخابات از اهمیت ویژه و حیاتی کشورمان محسوب می‌شود.

دانشجوی نخبه بسیجی دانشگاه جامع گلستان در خصوص ویژگی‌های یک رئیس جمهور، گفت: انتظار می‌رود که رئیس جمهور آینده به مسائل کشور نگاهی بلندمدت و همه جانبه داشته باشد و با تدبیر و حکمت کشور را اداره کند.

رئیس جمهور باید در مسائل اقتصادی نگاهی مقاومتی داشته باشد

وی در پایان گفت: رئیس جمهور باید در سیاست خارجی دارای روحیه مقاومت و استکبارستیز و حافظ عزت و اقتدار کشورمان باشد و در مسائل اقتصادی نگاهی مقاومتی را لحاظ کند و از همه مهمتر اهل تقوا باشد.

انتهای پیام/2307/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول