اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد اداره ارشاد شوشتر خبر داد

اعزام 80 نفر از معلولان شوشتری به مشهد مقدس

مسئول امور مساجد اداره ارشاد شوشتر از اعزام 80 نفر از معلولان این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.

اعزام 80 نفر از معلولان شوشتری به مشهد مقدس

احمد عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: 80 نفر از معلولان این شهرستان برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد اعزام خواهند شد و ما نیز در حال هماهنگی برای این مهم هستیم.

وی تصریح کرد: برای اعزام این افراد به زیارت امام رضا (ع) معلولان خانم و آقا شرکت کرده و به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و این برنامه برای نخستین بار اتفاق می‌افتد.

مسئول امور مساجد اداره ارشاد شوشتر خاطرنشان کرد: معلولانی که برای زیارت امام هشتم به مشهد اعزام می‌شوند از معلولیت جسمی، حرکتی و ذهنی رنج می‌برند و تلاش شده تا افرادی که کمتر به این سفر زیارتی مشرف شده‌اند برای این مهم انتخاب شوند.

وی با اشاره به هزینه‌های اعزام معلولان شوشتر به مشهد گفت: هزینه‌های این اعزام به طور کامل از طریق خیرین این شهرستان تأمین شده است و همچنان در این باره در حال رایزنی هستیم.

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در مورد نحوه و زمان اعزام این افراد به مشهد افزود: در روزهای آینده زمان اعزام مشخص شده و اعلام می‌شود.

عبداللهی در این باره ادامه داد: برای اعزام این افراد به مشهد مقدس پیگیر تأمین هزینه‌ها از طریق افراد خیر این شهرستان هستیم و مشخص نبودن زمان به دلیل مشکلات مالی است.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه مؤسسه‌های فرهنگی ـ مذهبی نیز مشارکت زیادی داشته‌اند، گفت: مؤسسه حیات طیبه شوشتر و کانون تخصصی مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر از جمله مؤسسات فرهنگی هستند که در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول