اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی خبر داد

سپرده‌گذاری بیش از 62 هزار نفر در صندوق مهر امام رضا آذربایجان غربی

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی گفت: تاکنون 62 هزار و 800 نفر در صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی سپرده‌گذاری کرده‌اند.

سپرده‌گذاری بیش از 62 هزار نفر در صندوق مهر امام رضا آذربایجان غربی

صلاح گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شعب پرداخت صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی فعال شده و این موسسه تنها موسسه‌ای بوده که عضو شبکه شتاب است.

وی افزود: صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی عضو شبکه شتاب بوده و کارت‌های ارائه شده توسط این موسسه هیچ فرقی با کارت‌های بانک‌ها ندارد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: افراد خیر با سپرده‌ گذاری در این صندوق در بحث اشتغال افراد بیکار و نیازمند را به این صندوق معرفی کرده و از طرف صندوق وام اشتغال به آن‌ها داده می‌شود که بخشی توسط صندوق و بخشی نیز از سپرده افراد خیر تامین می‌شود، البته افراد خیر هر زمان که بخواهند می‌توانند سپرده خود را برداشت کنند و منعی از طرف صندوق در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در زمینه‌های دیگر اعم از کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت، تهیه جهاز و کمک به افراد مریض نیز افراد سپرده‌های خود را هر چند کم در صندوق سپرده‌گذاری کرده و با همین سپرده‌های کم توانسته‌ایم دستگیر نیازمندان در استان باشیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: 62 هزار و 800 نفر تا به امروز در صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی سپرده‌گذاری کرده‌اند.

وی به طرح اصناف و بازاری‌ها اشاره کرد و گفت: با خانه کارگر و جامعه اصناف و بازاریان تفاهم نامه‌ای داریم که اصناف، بازاریان و صاحبان میدان‌های تره بار معادل پولی که در صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند وامی از طرف صندوق به‌ آن‌ها اعطا ‌شود.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان غربی با بیان اینکه کل دستگاه‌ها، ادارات، تعاونی‌‌‌ها در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد: طرحی که در این زمینه ارائه شده به این صورت است که از طرف صندوق مهر امام رضا (ع) معادل همان پولی که دستگاه‌ها در صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند وام قرض‌الحسنه‌ای به پرسنل این بخش‌ها ارائه می‌شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه در طرح صندوق مهر امام رضا (ع) اگر فردی 100 میلیون تومان سپرده‌گذاری کند صندوق معادل این پول را به فرد پرداخت می‌کند، تصریح کرد: این طرح فقط برای ترویج سنت قرض‌الحسنه در جامعه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61006/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول