اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تسهیلات پرداختی صندوق‌ مهر امام رضا به طرح‌های دانش‌بنیان بی‌نظیر است

استاندار زنجان با بی‌نظیر خواندن عملکرد صندوق مهر امام رضا در پرداخت تسهیلات به پارک‌های علم و فناوری گفت: در کشور یک بانک هم اقدام به پرداخت تسهیلات در مورد طرح‌های دانش‌بنیان ملی که نه، بین‌المللی هم نکرده است.

تسهیلات پرداختی صندوق‌ مهر امام رضا به طرح‌های دانش‌بنیان بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان که با حضور مدیر عامل صندوق، در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به چاپ کتاب دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم در استان زنجان اظهار داشت: این کتاب به تعداد 2 هزار جلد چاپ و به سمع و نظر مدیران و متقاضیان آن خواهد رسید.

*برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت

وی به نمایشگاه برگزار شده در تابستان سال گذشته در مورد ارائه عملکرد دولت‌های نهم و دهم اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه عملکرد هفت ساله این دولت‌ها با دستاوردهای 27 ساله مقایسه شده بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه عملکرد دولت‌ها نیازی به مکتوب شدن ندارد، اضافه کرد: مردم خود در جریان اقدامات انجام شده توسط دولت‌های مختلف قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده در دولت‌های نهم و دهم بی‌نظیر و ماندگار بوده است، تاکید کرد: ابتکاری بودن این اقدامات مانع مقایسه آنها با سایر دولت‌ها است چراکه در گذشته عملکردی برای آن وجود ندارد.

رئوفی‌نژاد قانون هدفمندی یارانه‌ها، اجرای اصل 44 قانون اساسی، سهام عدالت و مسکن مهر را از جمله اقدامات نو در دولت‌های نهم و دهم اعلام کرد و افزود: مثالی برای آنها در زمان دولت‌های گذشته وجود ندارد.

وی با اشاره به برنامه‌های انقلاب دولتی در بخش کشاورزی تصریح کرد: این اقدامات در بخش معادن هم از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

استاندار زنجان تاکید کرد: اقدامات دولت‌های نهم و دهم در سایر بخش‌ها از جمله امور بانوان و جوانان هم در نوع خود بی‌نظیر است.

وی به کاهش درآمدهای نفتی در کشور به میزان 50 درصد اشاره و اضافه کرد: به ازای این کاهش صادرات غیر نفتی در کشور افزایش چشمگیری یافته است.

رئوفی‌نژاد اضافه کرد: مسئولان استان زنجان هم در نوع خود اقدامات قابل توجه و نویی در این مدت انجام داده‌اند.

وی تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) را از اقدامات قابل تقدیر دولت نهم برشمرد و اضافه کرد: اغلب افراد در ابتدای کار دولت متوجه هدف تاسیس این صندوق نبودند.

استاندار زنجان به اقدامات پر برکت صندوق مهر امام رضا (ع) طی هفت سال گذشته از تاسیس آن اشاره و تصریح کرد: این صندوق اقدامات برجسته‌ای در بخش‌های مختلف از جمله ازدواج و اشتغال انجام داده است.

وی تاکید کرد: تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) موجب انقلاب در بخش ازدواج جوانان شده است.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه تسهیلات پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) از یک میلیون تومان آغاز شده است، اضافه کرد: این مبلغ به تناسب وضعیت اقتصادی کشور افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ فعلی در نظر گرفته شده برای تسهیلات ازدواج می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف و یا به حداقل کاهش دهد.

استاندار زنجان ارائه تسهیلات به ایجاد اشتغال آن هم از نوع پایدار را از اقدامات ماندگار صندوق مهر امام رضا (ع) عنوان و تصریح کرد: این تسهیلات کم‌ترین انحراف در مسیر هزینه‌کرد را داشته است.

وی تاکید کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در حال حاضر مورد اعتماد و توجه اکثریت جامعه قرار دارد.

رئوفی‌نژاد مسیر توسعه صندوق مهر امام رضا (ع) را روشن و طلایی دانست و ادامه داد: آینده این صندوق هم هدف‌‌گذاری شده است.

وی عملکرد صندوق مهر امام رضا (ع) زنجان را جزو رتبه‌های برتر کشوری اعلام و اضافه کرد: در طول هفت سال گذشته این صندوق 242 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه‌های مختلف ارائه کرده است.

استاندار زنجان 159 میلیارد تومان از مجموع تسهیلات ارائه شده توسط صندوق مهر امام رضا (ع) در استان را وام‌های ازدواج اعلام و تصریح کرد: بر طبق آمارها 20 هزار نفر هم در نوبت پرداخت هستند که با اقدامات انجام شده تسهیلات آنها هم، به زودی پرداخت می‌شود.

*پرداخت تسهیلات ازدواج به 81 هزار نفر

وی تعداد دریافت‌کنندگان تسهیلات ازدواج در استان زنجان از صندوق مهر امام رضا (ع) را بیش از 81 هزار نفر اعلام کرد.

رئوفی‌نژاد مجموع تسهیلات پرداخت شده به اشتغال را 83 میلیارد تومان اعلام و ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات برای 13 هزار شغل ایجاد شده است.

وی با بی‌نظیر خواندن عملکرد صندوق مهر امام رضا در پرداخت تسهیلات به پارک‌های علم و فناوری اضافه کرد: در کشور یک بانک هم اقدام به پرداخت تسهیلات به طرح‌های دانش‌بنیان ملی که نه، بین‌المللی هم نکرده است.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول