اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی اعلام کرد

تلاش برای افزایش میزان پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌غربی

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی گفت: امسال می‌خواهیم میزان پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) را به 400 میلیارد ریال برسانیم.

تلاش برای افزایش میزان پرداختی صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان‌غربی

صلاح گل‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال 92 برنامه‌ریزی کردیم تا از منابع داخلی صندوق و منابع دولتی 400 میلیارد ریال پرداختی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: علاوه بر تفاهم نامه‌هایی که با بانک‌ها می‌بندیم و همین طور مشاغل خانگی که سهمیه نزد بانک‌ها داریم فقط می‌خواهیم میزان پرداختی سال گذشته را از 275 میلیارد و 112 میلیون ریال امسال به 400 میلیارد ریال برسانیم.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان کرد: در این زمینه سهمیه مربوط به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

این مسئول تصریح کرد: به شهرستان‌ها ابلاغ کردیم، به هر متقاضی بیکاری که طرح خود اشتغالی و کار‌آفرینی دارد تا سقف 500 میلیون ریال وام پرداخت شود.

گل‌محمدی اضافه کرد: نخبگانی که عضو پارک‌های علم و فناوری بوده و طرح‌های دانش بنیان دارند تا سقف یک میلیارد ریال آن‌ها را تحت پوشش قرار داده و به آن‌ها وام پرداخت می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: وام‌ها از طریق ثبت نام افراد در سایت صندوق یا مراجعه حضوری صورت گرفته که ما بازرسی قبل از پرداخت داریم به طوری که همکاران به بررسی محل می‌روند.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول