اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک روشن‌دل:

شفای امام رضا (ع) مرا نوحه‌خوان اهل بیت (ع) کرد

یک روشن‌دل با بیان اینکه دعای مادرم موجب شد امام رضا (ع) مرا شفا دهد و به حیات خود بطور معمول ادامه دهم، گفت: با شفای امام رضا (ع) نوحه‌خوان اهل بیت (ع) شدم.

شفای امام رضا (ع) مرا نوحه‌خوان اهل بیت (ع) کرد

مسعود غلامی، جوان 24 ساله روشن‌دل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: لطف خدا همیشه شامل حالم بوده و هست که توانسته‌ام در مدح اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی کنم.

غلامی ادامه داد: عاشقی دلباخته‌ام که تمام دلم صحن و سرای امام رضا (ع) است و از 10 سالگی دلم را با قرآن و اهل بیت (ع) جلا داده‌ام.

وی تصریح کرد: از 10 سالگی شروع به فعالیت در زمینه قرائت قرآن و مداحی کردم و با وضعیتی که دارم، همیشه مورد عنایت پروردگار و لطف مردم قرار گرفته‌ام.

این روشن‌دل علاقه خود در زمینه روضه‌خوانی را از دیگر زمینه‌ها در مداحی بیشتر عنوان کرد و بیان داشت: همیشه سعی کرده‌ام در طول این سال‌ها از اساتید بزرگوارم در سطح استان کرمانشاه نکته‌برداری کنم.

غلامی خاطر نشان کرد: من در بدو تولد فلج مغزی کامل بوده‌ام و پزشکان خانواده‌ام را جواب کرده‌اند که دعای مادرم موجب شد امام رضا (ع) مرا شفا دهد و توانستم به حیات خود بطور معمول ادامه دهم و با شفای امام رضا (ع) نوحه‌خوان اهل بیت (ع) شدم.

انتهای پیام/2700/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول