اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

آمادگی استانداری خراسان‌رضوی در همکاری و ارزیابی جشنواره امام رضا

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان‌رضوی بر آمادگی استانداری خراسان‌رضوی و ضرورت ارزیابی هر ساله جشنواره امام رضا(ع) تاکید کرد.

آمادگی استانداری خراسان‌رضوی در همکاری و ارزیابی جشنواره امام رضا

به گزار خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از واحد خبر و اطلاع‌رسانی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمد‌مهدی اعلایی در نشست اعضای ستاد اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه رسالت بزرگ و سنگینی بر دوش بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قرار گرفته است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها از جمله معاونت هماهنگی امور زائران استاندار خراسان‌رضوی باید با حداکثر امکانات در خدمت ترویج معارف رضوی باشند و در این راستا همه ما وظیفه خود می‌دانیم که با بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) همکاری‌های گسترده داشته باشیم تا این بنیاد بتواند رسالت سنگینی که بر دوش دارد را به شایستگی انجام دهد.

وی افزود: استان خراسان‌رضوی ظرفیت فراوانی در راستای توسعه معارف رضوی دارد و ما آمادگی داریم در کنار بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) قرار گیریم تا از ظرفیت‌های موجود در راستای برگزاری شایسته جشنواره امام رضا(ع) به خوبی استفاده شود.

وی با بیان این که از فعالیت‌های کلیشه‌ای و سطحی در برگزاری جشنواره امام رضا(ع) باید پرهیز شود؛ تصریح کرد: این جشنواره  که در 10 سال گذشته به طور مستمر برگزار شده است باید مدام مورد ارزیابی قرار گیرد تا از آسیب‌های جشنواره‌های موضوعی که هر ساله برگزار میشوند، مصون بماند.

سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) نیز در این نشست با بیان اینکه برپایی جشنواره امام رضا(ع) دستاوردهای بسیاری به دنبال داشته است، گفت: این جشنواره در راستای جریان‌سازی فرهنگی که مقام معظم رهبری بسیار بر این مقوله تاکید دارند، برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر آن، جریان‌سازی معنوی و ولایی با همت اصحاب فرهنگ و هنر کشور از دیگر نتایج برگزاری جشنواره امام رضا(ع) است.

سیدسعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در این نشست آمادگی این اداره‌کل را برای همکاری با بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشنواره امام رضا(ع) اعلام کرد.

در این نشست چندتن از اعضای برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) به ارائه دیدگاه‌های خود درباره این جشنواره پرداختند.

انتهای پیام/70001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول