اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احداث بزرگترین واحد صنعتی توسط سرمایه‌گذار خارجی

کاسپین آذر ایرانیان در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از احداث بزرگترین واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی کاسپین آذر ایرانیان در اردبیل خبر داد.

کاسپین آذر ایرانیان در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای عملیات احداث مجتمع کارخانه‌های کاسپین آذر ایرانیان در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهار داشت: بستر‌سازی و فراهم کردن امکانات مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی علاوه بر سرمایه‌گذاری بخش داخلی زمینه را نیز برای جذب سرمایه‌گذاران خارج از کشور فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به لزوم ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی در استان با تمامی امکانات زیر‌بنایی پذیرای صنعتگران و سرمایه‌گذاران است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل گفت: این شهرک با مساحتی 600 هکتاری بزرگترین و کامل‌ترین شهرک صنعتی استان می‌باشد که نزدیکی به فرودگاه، گمرک استان و نیز جاده ترانزیت اردبیل به تهران عمده مزیت آن محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت کاسپین آذر ایرانیان نیز گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه کرد و بیان داشت: نزدیکی به گمرک و نیز همجواری با کشور آذربایجان و از طرفی فراهم بودن کلیه امکانات زیرساختی در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری در این استان شده است.

رئوف بایرام ‌اف صادرات را از اهداف اصلی این شرکت دانست و اظهار داشت: عمده محصولات تولید شده در این مجتمع برای صادرات به کشورهای آسیای میانه و کشورهای اروپایی می‌باشد که در حال حاضر در مرحله بازاریابی هستیم.

وی به همکاری و مساعدت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 12 هکتار و اشتغال‌زایی 850 نفر در سه فاز سنگبری سنگ‌های تزئینی، مصنوعات چرمی و نیز تولید ماشین‌آلات صنعتی در حال احداث بوده که در برخی از فازها نصب ماشین‌آلات انجام یافته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرکت کاسپین آذر ایرانیان در حال حاضر در سه کشور چین، ترکیه و آذربایجان دارای کارخانجات تولیدی و صنعتی می‌باشد.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول