اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی اسدآباد:

احداث هتل در اسدآباد نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اسدآباد گفت: ما در اسدآباد میهمانسرا داریم اما برای هتل نیازمند سرمایه‌گذار در بخش خصوصی هستیم که امیدواریم محقق شود.

احداث هتل در اسدآباد نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

کامران شایگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در سال 91 در بحث گردشگری اعتباری نداشتیم، اظهار داشت: ما از اعتبار سال 90 در زمینه گردشگری در سال 91 هزینه کردیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ایجاد فضاهای گردشگری گفت: در ورودی‌ اسدآباد از سمت کرمانشاه یک کمپینگ گردشگری با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان احداث شد که تحویل شهرداری شده تا به بهره‌برداری برسد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسدآباد یادآور شد: کمپینگ دیگری از سمت ورودی همدان به اسدآباد و در گردنه این شهر با مبلغ 200 میلیون تومان احداث شده تا گردشگران ورودی بتوانند در این فضاها اقامت کنند.

وی با بیان اینکه اسدآباد فاقد هتل است، افزود: ما در اسدآباد میهمانسرا داریم اما برای هتل نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم که امیدواریم محقق شود.

شایگان با اشاره به مسافران ورودی به این شهرستان خاطرنشان کرد: در نوروز امسال، 38 درصد افزایش گردشگر نسبت به نوروز سال قبل داشتیم.

وی در پایان تصریح کرد: روستاهای هدف گردشگری و آثار تاریخی شهرستان از جمله اماکنی بودند که توسط گردشگران مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/89003/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول