اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش هزار برابری سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان از 130 میلیارد تومان در دولت‌های گذشته به یک‌هزار و 300 میلیارد تومان در سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش هزار برابری سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش ازظهر امروز در جمع مدیران استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی‌نژاد یکی از درخشان‌ترین دولت‌ها را در زمینه عدالت، پیشرفت و آبادانی کشور سپری کردند.

وی افزود: دکتر احمدی‌نژاد سه برابر بیشتر از رئیس جمهور دولت‌های گذشته به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده‌اند که ماحصل آن رشد و پیشرفت بی نظیر در تمامی شاخص‌های استان است.

عنابستانی از احداث 3 هزار و 575 کلاس درس در دولت نهم و دهم در این استان خبر داد و گفت: این در حالیست که تعداد کلاس‌های درس فعال در این استان در دولت‌های گذشته یک‌هزار و 200 کلاس درس بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان این استان، گفت: تعداد دانشجویان این استان از 25 هزار دانشجو به 46 هزار دانشجو افزایش یافته است.

وی از افزایش تعداد شرکت‌های تعاونی در استان خبر داد و افزود: تعداد شرکت‌های تعاونی از 2 هزار و 800 شرکت به 5 هزار شرکت در این دولت افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به میزان افزایش سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان، یادآور شد: سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان از 130 میلیارد تومان به یک‌هزار و 300 میلیارد تومان در سال 91 افزایش داشته است.

وی با اشاره به رشد بخش کشاورزی به ویژه در بخش آبیاری تحت فشار در استان، گفت: در حال حاضر 43 هزار هکتار از مزارع استان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز است، همچنین 47 هزار هکتار از باغات استان نیز آبیاری مکانیزه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به منابع آبی استان، یادآور شد: افتتاح سد سورک، سد بابا حیدر، سد گهرو و اجرای طرح انتقال آب بن ـ بروجن، اجرای طرح انتقال آب کوهرنگ به شهرکرد، راه‌اندازی سد باباحیدر و انتقال آب به فارسان برخی از فعالیت‌های دولت نهم و دهم در این استان است.

عنابستانی با اشاره به بهره‌برداری از 17 هزار و 500 واحد مسکن مهر با حضور رئیس جمهور در این استان، گفت: افتتاح پروژه‌های کارخانه سیمان شهرکرد، بیمارستان آیت‌الله کاشانی، سد کارون چهار، تونل گردنه رخ از دیگر خدمات مطرح دولت در استان است.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان احمدی‌نژاد یک تئوری ویژه را در دنیا مطرح کرد، گفت: امروزه فرهنگ احمدی‌نژاد، شیوه و منش او در دنیا به یک تئوری تبدیل شده، او مردمی‌ترین رئیس جمهور و پرچم‌دار عدالت گستری در کشور است.

رئیس جمهور امروز برای افتتاح چندین پروژه عمرانی و صنعتی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/68006/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول