اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد:

4 مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای یزد صادر شد

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: مجوز لازم برای فعالیت چهار طرح سرمایه‌گذاری خارجی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور در یزد صادر شد و سرمایه‌گذاران با شریک داخلی قرارداد امضا کردند.

4 مجوز سرمایه‌گذاری خارجی برای یزد صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر با بیان اینکه مجوز لازم برای فعالیت چهار طرح سرمایه‌گذاری خارجی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور در یزد صادر شد و سرمایه‌گذاران با شریک داخلی قرارداد امضا کردند، اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های فولاد، تولید فرآورده‌های نفتی و کاشی و سرامیک است که مجموع سرمایه‌گذاری مصوب این طرح‌ها افزون بر 343 میلیون دلار و 30 میلیون یورو است.

وی یادآور شد: همچنین دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی شامل فولاد و نانولاستیک که عملیات اجرایی آن سال گذشته با حجم 12 میلیون دلار در استان آغاز شده بود، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

میر عنوان کرد: همچنین در سال 91 در راستای معرفی مزیت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری، جلسات برای معرفی و تشریح طرح‌های سرمایه‌گذاری در زمینه‌های فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، معدن و تولید کپسول CNG با حضور سرمایه‌گذاران کشورهای ایتالیا، هند، ترکیه، هنگ‌کنگ، پاکستان و کویت تشکیل شد.

دبیر ستاد سرمایه‌گذاری استان یزد اضافه کرد: طی همین مدت پیگیری‌های لازم برای اخذ مجوز استانی دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه فولاد با حجم سرمایه‌گذاری 3 هزار و 750 میلیارد ریال انجام شد و برای کسب مجوز به سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور فرستاده شد.

میر گفت: همچنین در راستای نظارت بر روند پیشرفت پروژه‌های خارجی و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری خارجی با بازدید از پروژه‌ها و کارخانه‌های مربوطه، پیگیری‌های لازم در زمینه رفع موانع و مشکلات آنها اقدامات لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول