اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون ستاد احیای امر به معروف کشور خبر داد

اجرای طرح «یادآوران» امر به معروف در مدارس کشور

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اجرای طرح «یادآوران» در تمام مدارس کشور گفت: این طرح در مدارس شروع شده و درصدد هستیم این فرهنگ در مدارس و در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

اجرای طرح «یادآوران» امر به معروف در مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام جواد صادق‌زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین و جمعی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان اظهار داشت: این ستاد در رابطه با برنامه‌‌های احیای این فریضه مهم توانسته با همدلی و مشارکت مدیران ادارات گام‌های ارزشمندی بردارد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح «یادآوران» در مدارس سطح کشور افزود: این طرح در مدارس شروع شده و درصدد هستیم این فرهنگ در مدارس و در بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کل کشور بیان کرد: فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید در ادارات و سطح جامعه بیش از این فرهنگ‌سازی شود.

آیت‌الله باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در بین قشرهای مختلف مردم گسترش داده شده و کسانی که این وظیفه مهم را برعهده دارند بدانند که وظیفه‌ای بسیار سنگین در نزد خداوند متعال خواهند داشت.

وی با تأکید بر احیای این فرضیه در ادارات استان قزوین افزود: در ادارات و سایر نقاط کشور کسانی که وظیفه لسانی امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارند باید با برخورد شایسته و رفتاری توأم با مهربانی به خطاکار تذکر دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان و شبیه‌خون فرهنگی گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه‌های پرمحتوایی را برای مبارزه با تهاجم فرهنگی اجرا کند.

باریک‌بین با اشاره به اینکه نماز بزرگ‌ترین سد در برابر همه منکرات است، بیان کرد: اگر نماز آن‌گونه که خداوند و پیامبر اکرم (ص) دستور داده‌اند در جامعه گسترش داده شود، قطع یقین از فحشا و منکرات جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه این دیدار نیز سالار آبنوش دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با اشاره به برنامه‌های این ستاد در استان اظهار داشت: این ستاد توانسته در ادارات و مناطق مختلف استان این فریضه مهم را به خوبی احیا کند.

این مسئول بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین همکاری خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر دارند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/77010/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول