اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد احیای کشور خبر داد:

فعالیت 3 هزار شورای امر به معروف در کشور

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور از فعالیت بیش از 3 هزار شورای امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور خبر داد .

فعالیت 3 هزار شورای امر به معروف در کشور

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد صادق‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این شوراها که از نیروگاه اتمی بوشهر تا کوچکترین شهر استان اردبیل هستند بالغ بر 15 هزار نفر فعالیت دارند. 

وی با تأکید بر اینکه این شوراها فعال، نیمه فعال و برخی دیگر غیرفعال هستند گفت: تلاش می‌شود، شورای‌های نیمه‌فعال را فعال‌تر کرده و شوراهای غیرفعال را به طرف شورای نیمه‌فعال سوق داده شوند.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه با اشاره به اجرای طرح یادآوران در مدارس سراسر کشور خاطرنشان کرد: با اجرای طرح یادآوران در کشور بیش از 4 هزار شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده که از این تعداد حدود 900 شورا در مدارس استان همدان است.

وی، طرح یادآوران را طرح عظیمی در مدارس سراسر کشور دانست و بیان داشت: این طرح از مهر ماه سال گذشته در مدارس سراسر کشور آغاز شده و ادامه دارد.  

صادق‌زاده عنوان کرد: در این طرح مربیان آموزش دیده با استفاده از سه کتاب منبع، آموزش تذکر لسانی، آموزش مقدماتی و تکمیلی، کار آموزش را بر عهده دارند .

به گفته وی، آئین‌نامه اجرایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مدارس با عنوان طرح یادآوران به وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده و هم‌اکنون ارزیابی موفقیت طرح در حال انجام است.

وی یادآور شد: این طرح نیاز به پنج سال کار و تلاش دارد و پس از این مدت می‌تواند به عنوان یک فرهنگ برای نوجوانان و جوانان تبیین شود که در صورت موفقیت این طرح بزرگترین خدمت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر شده است.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور طرح یادآوران که توسط این معاونت در حال اجراست را یکی از مهمترین طرح‌های امسال ستاد احیاء ذکر و عنوان کرد: شهرهای پایلوت در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر از پنج شهر در سال 90  به 110 شهر در سال 91 افزایش یافته است.

به گفته وی شهرهای پایلوت در فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری به 200 شهر افزایش یافته است که مسئولان این 200 شهر هفته گذشته در مراکز استان‌ها، همزمان با تهران در یک همایش ویدئو کنفرانس شرکت کردند.

انتهای پیام/2406/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول