به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کیومرث اوچی عصر امروز در بازدید از فعالیتهای سامانههای خدماتی شهرداری اردبیل اظهار داشت: سامانه 137 فوریت خدمات شهری پل ارتباطی شهروندان و شهرداری بوده و فرصت را برای مشارکت شهروندان با مدیران شهرداری فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: سامانه 137 فوریت خدمات شهری فرایند ثبت، ابلاغ، ارجاع و پیگیری درخواستهای شهروندان را مدیریت کرده و با بهرهگیری از درخواستهای ثبت شده، برنامهریزیهای لازم در جهت رفع سریع مشکلات و انجام موارد اعلام شده در اسرع وقت صورت میپذیرد.
اوچی خاطر نشان کرد: این سامانه وظیفه دارد پیامها، درخواستها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان را به صورت شبانهروزی دریافت و در اولین فرصت به مسئولین ذیربط انتقال داده و نتیجه را پیگیری کند.
این مسئول اضافه کرد: موارد ثبت شده در جلسات مربوط به سامانه 137 فوریت خدمات شهری به صورت مرتب و ماهانه در حضور شهردار محترم، معاونان و مدیران مناطق و سازمانها مورد بررسی قرار گرفته و مسئولان مربوطه در این جلسات در مورد اقدامات انجام نشده احتمالی در حوزه خود پاسخگو هستند.
وی از ثبت تعداد 13 هزار و 829 مورد تماس شهروندان با سامانه 137 فوریت خدمات شهری شهرداری اردبیل در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: تعداد 10 هزار و 252 مورد آن اقدام شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل همچنین از شهروندان درخواست کرد با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه 137 فوریت خدمات شهری، مسئولان خدمات شهری شهرداری را در جهت ارتقا کیفی خدمات شهری و بهینهسازی مدیریت شهری یاری نمایند.
انتهای پیام/62005/ک20