اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان اساس کار شهرداری زنجان است

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ایمنی به عنوان یک آیتم در یک شهر خلاق مطرح است، گفت: ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان اساس کار شهرداری زنجان است.

ارتقای امنیت و ایمنی شهروندان اساس کار شهرداری زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری زنجان با تاکید بر ایمن‌سازی معابر شهر اظهار داشت: اگر ایمنی و امنیت لازم در شهر نباشد بسیاری از زیرساخت‌ها توسعه نمی‌یابد.

وی همچنین بر ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: همه سازمان‌ها و ادارات مجموعه شهرداری باید با سازمان فاوا در زمینه کارت شهروندی هماهنگ باشند.

شهردار زنجان گفت: همچنین همه واحدها باید مقررات و ضوابط را در روی سایت شهرداری قرار دهند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی با تقدیر از تلاش همه همکاران تلاشگر مجموعه شهرداری تصریح کرد: همه باید با این روحیه قوی و بلکه قوی‌تر از این به کار و تلاش و ساختن شهری آباد تلاش کنند.

یگانه ادامه داد: تک‌تک همکاران مجموعه شهرداری در راستای تحقق شعار سال تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد افزود: مجموعه شهرداری با برنامه‌ریزی‌های مختلف آماده برگزاری هرچه با شکوه‌تر سالگرد رحلت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد است.

شهردار زنجان همچنین به تجمیع دبیرخانه‌های کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری مناطق تجمیع می‌شوند.

گفتنی است در پایان جلسه خلیل رحیمی به عنوان سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری زنجان، نوری به عنوان سرپرست سازمان عمران و نوسازی شهرداری زنجان و بازرگان به عنوان مسئول دبیرخانه کمیسیون‌های ماده صد شهرداری ابلاغ خود را از دست شهردار زنجان دریافت کردند.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول