اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین خبر داد

افزایش رضایت شهروندان از وضعیت اصلاح هندسی معابر قزوین

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین گفت: در نظرسنجی از شهروندان در خصوص اصلاح هندسی خیابان‌ها، درج تابلو و علایم راهنمایی به منظور تسهیل ترافیک شهری و ایمن سازی معابر، رضایت شهروندان 3,10 درصد افزایش یافته است.

افزایش رضایت شهروندان از وضعیت اصلاح هندسی معابر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جمال رهبری‌منش اظهار داشت: در این نظرسنجی رضایت شهروندان نسبت به سال 89 رشد 15.4 درصدی داشته است که با توجه به رشد رضایت نسبت به سال‌های گذشته، تلاش مجموعه شهرداری در این خصوص قابل تقدیر است.

وی افزود: پیاده‌سازی برنامه‌ها و طرح‌های کاربردی به منظور رفع معضلات ترافیک شهر برای تسهیل ترافیک و ایمن‌سازی معابر از مهم‌ترین وظایف شهرداری است.

معاون طرح و برنامه شهرداری قزوین بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی معابر و کمک به تسهیل و رفع ترافیک اقدامات فراوانی از سوی شهرداری قزوین صورت گرفته که می‎توان به احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی خیابان‌ها و معابر و میدان‌ها و استقرار طرح عابر یاری اشاره کرد.

رهبری‌منش اضافه کرد: بهره‌گیری از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک راهکاری مناسب برای کنترل و کاهش حجم ترافیک است که از جمله این سیستم‌های هوشمند استفاده از چراغ‌های راهنمایی و دوربین ترافیکی است.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول