اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به آغاز فصل گرما

شهروندان به سلامت آب شرب خوزستان اطمینان داشته باشند

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، آزمایشگاه‌های میکروبی استان به صورت لحظه‌ای سلامت آب را پایش می‌کنند.

شهروندان به سلامت آب شرب خوزستان اطمینان داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد با اشاره به اینکه استان خوزستان با داشتن 24 تصفیه خانه آب مقام اول کشور را دارد اظهار کرد: آب شرب تحت نظارت دقیق و جدی کارشناسان آبفا و مرکز بهداشت به دست مصرف کنندگان می‌رسد و همه تلاش مسئولان بر حفظ کیفیت هرچه بیشتر آب شرب استان است.

وی افزود: به منظور پایداری کیفی آب آشامیدنی با توجه به آغاز پیک اول وبا (التور) در فصل گرما که از جمله بیماری‌های بومی خوزستان است، آزمایشگاه‌های میکروبی استان به تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته تجهیز شده‌اند و به صورت لحظه‌ای سلامت آب را پایش می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان با اشاره به اینکه آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت آبفا خوزستان سال‌هاست که به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست کشور فعالیت می‌کند، اذعان داشت: اقدامات صورت گرفته در بخش کنترل کیفی آب به ویژه در پنج سال اخیر موجب شده است هیچ‌گونه بیماری‌های ناشی از آلودگی آب نداشته باشیم.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب شهری خوزستان هم اکنون در 57 شهر و در قالب 575 هزار مشترک آب و 187 هزار و 883 مشترک فاضلاب به حدود 2 میلیون و 122 هزار نفر از جمعیت شهری خوزستان خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول