اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد قلعه‌گنج خواستار شد

راه‌اندازی کتابخانه خودگردان در بخش محروم چاه‌دادخدا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه‌گنج گفت: باید برای فضاسازی مناسب و تامین کتاب‌های مورد نیاز برای همه قشرها گام برداشت و راه‌اندازی کتابخانه خودگردان در بخش محروم چاه‌دادخدا در این شهرستان الزامی است.

راه‌اندازی کتابخانه خودگردان در بخش محروم چاه‌دادخدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سید اسماعیل آفاق‌حسینی امروز در بازدید از کتابخانه علی‌بن ابی‌طالب (ع) این شهرستان اظهار داشت: همزمان با ورود کاروان فرهنگی رضوی نمایشگاه آثار هنرمندان به صورت جانبی برگزار می‌شود.

وی افزود: با وجود پیشرفت‌های علم و فناوری و دستیابی به وسائل ارتباطی و دیجیتال، کتاب همچنان از ویژگی خاصی برخوردار است و در هر زمان و مکان قابل استفاده است.

آفاق‌حسینی تصریح کرد: با مطالعه کتاب علاوه بر افزایش معلومات باید تلاش کنیم تا گفتار و رفتار خود را نیز اصلاح کنیم و فرهنگ خود را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی کتابخانه خودگردان در بخش چاه‌دادخدا بسیار الزامی است و باید برای ایجاد و فضاسازی مناسب و تامین کتاب‌های مورد نیاز برای همه قشرها گام برداشت و انگیزه لازم را برای استفاده از کتاب در مردم به وجود آورد.

آفاق‌حسینی وظیفه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را ارتقای جایگاه مطالعه و اهمیت دادن به کتاب دانست و گفت: در رأس همه باید کتاب‌های قرآنی و دینی را مهم‌ترین الگوی کامل کتاب معرفی و استفاده کنیم.

مهدی میرزایی مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نیز در این بازدید اظهار داشت: برای شناسایی توانایی و هنرمان به سایر نقاط کشور و جهان باید شناسنامه‌دار شویم.

وی افزود: هنرمندان قلعه‌گنجی توانایی و استعدادهای نابی دارند که باید در قالب انجمن‌ها ساماندهی تا بتوانیم بر اساس یک برنامه مدون و به صورت منظم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/80004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول