اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز تاکید کرد

ضرورت پرداخت نیم‌ درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها

فزماندار تبریز اجرای قانون پرداخت نیم درصد از درآمدهای شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی را ضروری دانست و گفت: اگر طرح اصلاحی برای تسهیل فرآیند اجرای قانون مطرح باشد، لازم است طرح از طریق مراجع ذیربط به مجلس ارائه شود.

ضرورت پرداخت نیم‌ درصد درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز به صورت مشترک با انجمن کتابخانه عمومی باسمنج اظهار کرد: شهرستان تبریز در حال حاضر از لحاظ استانداردهای ملی کتابخانه‌ای از وضعیت قابل قبولی برخوردار است اما قناعت به وضع فعلی کفایت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: روند روبه رشد شاخص‌های مطالعه و کتابخوانی باید همچنان ادامه پیدا کند چرا که تعالی جامعه در گروی ارتقای آگاهی و دانایی است.

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تبریز ضمن قدردانی از عملکرد انجمن‌های تابعه این شهرستان خاطرنشان کرد: تعامل و هماهنگی همه نهادها و سازمان‌ها در تقویت و ترویج فرهنگ کتابخوانی یکی از لازمه‌های مدیریت موفق در این عرصه بوده و لازم است همه دستگاه‌ها خصوصاً شهرداری‌ها همت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

فرماندار تبریز ضمن تأکید بر لزوم اجرای قانون مصوب در خصوص پرداخت حداقل نیم درصد از درآمدهای شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی تصریح کرد: قانون لازم الاجرا بوده و چنانچه طرح اصلاحی برای بهینه سازی و تسهیل فرآیند اجرای قانون مطرح باشد، لازم است طرح از طریق مراجع ذیربط به مجلس ارائه شود.

وی از عموم هموطنان دعوت کرد با مشارکتی پرشور در انتخابات پیش رو، خالق حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب بوده و گام بلند دیگری در پایداری و اعتلای روزافزون جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول