اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کردستان:

تخلفات انتخاباتی در کردستان در حد صفر بوده است

رئیس‌کل دادگستری کردستان با اشاره به فضای آرام برگزاری انتخابات در کشور وقوع تخلفات انتخاباتی را در حد صفر ارزیابی کرد.

تخلفات انتخاباتی در کردستان در حد صفر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی در جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در فضایی آرام و به شکلی قانونمند دنبال می‌شود، اظهار کرد: همه مدیران به وظیفه خود اشراف کامل دارند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان ام‌القرای جهان اسلام شناخته می‌شود، اظهار داشت: ‌توجهات زیادی به منظور کیفیت و چگونگی برگزاری انتخابات به آن معطوف شده لذا باید با هوشیاری و تدبیر در راستای شناخت توطئه‌های دشمنان گام برداشت.

رئیس‌کل دادگستری کردستان با بیان اینکه دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور ملت پای صندوق‌های رأی توطئه‌های مختلفی را پایه‌گذاری و پیگیری کرده‌اند یکی از مصادیق آن را ایجاد اختلاف بین مسئولان و تلاش برای القای ناامیدی در میان مردم ذکر کرد.

گروسی خاطر نشان کرد: ‌با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب تاکنون تمامی دسیسه‌های آنها نقش برآب شده ‌و حضور مردم در عرصه‌های مختلف این قضیه را اثبات کرده است.

وی با اشاره به برگزاری سالم انتخابات مختلف طی سال‌های پس از انقلاب در ایران مشارکت بالای مردم را نشان دهنده مشروعیت کارگزاران و مجریان قانون در ایران دانست.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با اشاره به فرآیند آرام برگزاری انتخابات در استان کردستان، وقوع تخلفات انتخاباتی را در حد صفر ارزیابی کرد.

گروسی با بیان اینکه مدیران باید در راستای ایجاد شور انتخاباتی حرکت کنند اظهار کرد: مجریان نیابد خود را کارگزار هیچ نامزد و جریانی بدانند و آنچه نظام از مدیران می‌خواهد تنها قانونمندی است.

وی بر لزوم پرهیز از امکانات دولتی برای تبلیغ به نفع نامزدی خاص تاکید کرد و گفت: در این خصوص با دقت مسائل را زیر نظر داریم.

رئیس‌کل دادگستری کردستان در پایان شرکت در انتخابات را تجلی حماسه سیاسی عنوان کرد و از همگان خواست در راستای تحقق آن بکوشند.

انتهای پیام/79012/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول