اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری پلدختر تاکید کرد

برخورد جدی با هر نوع تخلف انتخاباتی

رئیس دادگستری پلدختر گفت: فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات ملاک عمل تشکیلات قضایی در این امر مهم است و با هر نوع تخلف علیه سلامت انتخابات در پلدختر برخورد می‌شود.

برخورد جدی با هر نوع تخلف انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، بیژن سوری امروز در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان پلدختر گفت: تضمین سلامت انتخابات و برخورد با عناصر مخرب از وظایف دستگاه قضا بوده و در صورت مشاهده هر نوع تخلف به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ستادهای مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی نقش مهمی دارند، افزود: با تلاش این ستادها و رصد همه حوادث ضمن حفظ آرامش در جامعه از هر گونه تخطی از قانون در بدو امر جلوگیری می‌شود.

سوری افزود: ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی می‌توانند نقش اساسی در حضور گسترده مردم با ایجاد فضای آرام و سالم داشته باشد و به عنوان بازوان کمکی هیئت‌های اجرایی و نظارت ایفای نقش کند.

رئیس دادگستری پلدختر گفت: اخلاق انتخاباتی و قانون‌مداری دو امر بسیار مهم هستند و با توجه به اینکه مجریان و ناظران انتخابات نیز امانتدار مردم هستند، باید تمام تلاش آنها متوجه این مهم باشد که با عمل به آنها شاهد انتخاباتی با شکوه و حماسی باشیم.

وی افزود: همه مجریان انتخابات باید قانون را فصل‌الخطاب قرار دهند و در چارچوب قانون حرکت کرده و در برابر آن تمکین کنند و نقش دستگاه قضایی نیز حمایت و نظارت بر اجرای صحیح قانون و نقشی پیشگیرانه است.

سوری بر لزوم همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تاکید کرد و گفت: اگر حضور گسترده مردم، امانتداری مجریان در کنار عدالت و فضای امن در انتخابات انجام شود، منویات مقام معظم رهبری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری باید اقتدار نظام مدنظر قرار گیرد، افزود: انتخابات صحنه حضور مردم، ارتقا همبستگی و اقتدار ملت است و باید برای مردم اطمینان حاصل شود که در همه مراحل انتخابات نکات ایمنی و امنیتی مدنظر است که این امر منجر به برگزاری انتخابات سالم و حماسی می‌شود.

رئیس دادگستری پلدختر گفت: خلق حماسه ملی در گرو حرکت در سایه ولایت است و با اجرای کامل قانون و جلوگیری از هرگونه تخلفی می‌توانیم توطئه‌های استکبار و دشمنان نظام را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/2304/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول