اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

تشکیل مجمع امور صنفی باشت اولویت صنوف و بازاریان باشد

فرماندار باشت تشکیل مجمع امور صنفی در شهرستان باشت را امری ضروری در جهت نظارت و تنظیم بازار دانست و گفت: تشکیل این مجمع باید در اولویت برنامه صنوف و بازاریان قرار گیرد.

تشکیل مجمع امور صنفی باشت اولویت صنوف و بازاریان باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت سید ناصر رضایی صبح امروز در نشست تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق کالای شهرستان باشت اظهار داشت: مصوبات این کمیته باید به دقت پیگری و دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند که خروجی جلسات این نشست عملیاتی و به مرحله اجرا درآیند.

فرماندار باشت افزود: برای حرکت به سمت رشد و توسعه شهری  وجود نهادها و سازمان‌های مردمی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس کمیته تنظیم بازار شهرستان باشت ادامه داد: باید ساز و کارها و برنامه‌ریزی‌های لازم  نظارتٰ، بازرسیٰ و ساماندهی بازار در باشت انجام پذیرد.

فرماندار باشت توجه بیشتر به تخصصی کردن صنوف و عدم تداخل آنها را امری ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به بافت قدیمی بازار باشت و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و نظارت مستمر و تخصصی بر بازار این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

مقام ارشد اجرایی شهرستان باشت خاطرنشان کرد: در ساماندهی و کنترل بازار باید با تعامل و نگاه آسیب‌شناسانه حرکت کرد.

وی با بیان اینکه طرح شبنم را گامی مهم در کنترل و تنظیم بازار عنوان کرد و افزود: این شبکه مردمی شبنم باعث رونق تولید داخلی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

رضایی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در جهت مبارزه با قاچاق کالا و نیز کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان تصریح کرد: مسئولیت ماموران نیروی انتظامی باشت به جهت قرار داشتن این شهر در مسیر ترانزیتی مرکز کشور سنگین‌تر  و حسا‌س‌تر می‌شود.

وی تشکیل مجمع امور صنفی در شهرستان باشت را امری ضروری در جهت نظارت و تنظیم بازار دانست و گفت: تشکیل این مجمع باید در اولویت برنامه صنوف و بازاریان قرار گیرد.

فرماندار باشت در پایان از نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان خواست تا با تعامل با دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین کالا و مایحتاج عموم مردم همت به خرج دهند.

انتهای پیام/82008/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول