اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مجمع امور صنفی آذربایجان غربی خبر داد

رشد 3/4 درصدی بازرسی‌ مجمع امور صنفی در آذربایجان غربی

مدیرکل مجمع امور صنفی آذربایجان غربی گفت: تعداد بازرسی‌های مجمع امور صنفی آذربایجان غربی در سال 91 چهار ممیز سه دهم درصد افزایش یافته است.

رشد 3/4 درصدی بازرسی‌ مجمع امور صنفی در آذربایجان غربی

علی حسامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد بازرسی‌ها در سال 91 چهار ممیز سه دهم درصد افزایش یافته است.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گرفته توسط واحدهای صنفی استان در طول سال گذشته را 345 هزار و 221 واحد عنوان کرد و افزود: 14 هزار و 935 پرونده تخلف صنفی به علت گران فروشی و تقلب و به ارزش 12 میلیارد و 747 میلیون و 134 هزار و 41 ریال تشکیل شده است.

حسامی با اعلام اینکه تعداد بازرسی‌ها در سال 91 چهار ممیز سه دهم درصد افزایش داشته، اذعان کرد: سال گذشته درجه کیفی رسیدگی به پرونده‌ها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در بحث کشف قاچاق کالا و اجرای طرح شبنم در واحدهای صنفی نیز، سال گذشته 14 هزار و 463 مورد بازرسی در آذربایجان غربی اتفاق افتاد که در پی آن 2 هزار و 270 مورد صورت جلسه کشف قاچاق کالا جمعاً به ارزش بیش از یک میلیارد و 580 میلیون ریال صورت گرفت.

حسامی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح شبنم از اوایل تیر ماه سال گذشته تا پایان سال، مجمع در نصب 254 هزار بارکد شبنم روی کالاها مشارکت داشتیم.

وی از یک هزار و 261 گشت مشترک با دخانیات، دامپزشکی، بهداشت، اماکن عمومی و جهاد کشاورزی در طول سال گذشته در استان خبر داد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول