اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه شهرکرد:

تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی، تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی است

جانشین سپاه ناحیه شهرکرد گفت: تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی، تلاشی در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.

تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی، تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری ظهر امروز در جلسه مسئولین بسیج سازندگی این شهرستان اظهار کرد: تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی، تلاشی در راستای تحقق حماسه اقتصادی است.

وی افزود: همان‌گونه که نسل اول بسیجیان در راه جهاد و شهادت، ایثار کردند و نسل دوم در عرصه سازندگی حضور فعال داشتند، امروز نسل سوم بسیجیان باید در قالب توسعه کارآفرینی و رفتارهای هدفمند بر مبنای الگوی پیشرفت ایران اسلامی بکوشند.   

انصاری یکی از اهداف بسیج سازندگی را اشتغال‌زایی برای بسیجیان عنوان کرد و گفت: حمایت‌های مالی از طرح‌های اشتغال بسیجیان برای ارائه تسهیلات، ترویج فرهنگ کار و تلاش و ارائه آموزش‌های مهارتی و یارگیری نیروهای بسیج در پروژه‌های زودبازده عمرانی از جمله این اهداف محسوب می‏شود.

جانشین سپاه ناحیه شهرکرد خواستار تعامل دو جانبه بسیج و دستگاه‌های اجرایی در انجام ماموریت‌های بسیج سازندگی شد و افزود: انجام طرح‌ها توسط این نهاد با سرعت، دقت، کمترین هزینه و بیشترین کیفیت صورت می‌گیرد که این از مهم‌ترین ویژگی‌های پروژه‌های بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح بسیج سازندگی در کشور، گفت: بکارگیری دانش‌آموزان در طرح‌ها برای پرکردن اوقات فراغت، ورود به پروژه‌های زودبازده با هدف خدمت به مردم و ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی سه گام مهم در طول دوران خدمات بسیج سازندگی است.

انصاری خاطرنشان کرد: بسیج پس از دفاع مقدس با ورود به عرصه سازندگی و همگام با دستگاه‌های اجرایی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم گام‌های موثری برداشته است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول