اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود محدودیت‌های مالی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

ریخت و پاش و بی‌برنامگی در همایش نقش تعاونی‌ها در حماسه اقتصادی

آنچه در این همایش اتفاق افتاد، ریخت و پاش‌های بی‌مورد از بیت‌المالی است که این روزها بسیاری از ادارات و مدیران از بی پولی و نداری، حتی دست از انجام ضروریات و وظایف ذاتی خود به این بهانه می‌کشند.

ریخت و پاش و بی‌برنامگی در همایش نقش تعاونی‌ها در حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، این روزها همایش‌های تخصصی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به نمایش شبیه است تا رنگ و بوی یک همایش هدفمند با خروجی مشخص و مؤثر.

همایش نقش تعاونی‌ها در حماسه اقتصادی نیز به مانند سایر همایش‌ها با سخنرانی‌های طولانی و گاها" غیر تخصصی بیش از 12 سخنران کشوری و استانی به پایان رسید تا برگزاری این همایش نیز در کارنامه مدیران مربوطه ثبت شود.

اما آنچه در این بین مهم‌تر به نظر می‌رسد ریخت و پاش‌های بی‌مورد از بیت‌المالی است که این روزها بسیاری از ادارات از بی‌پولی و نداری، حتی دست از انجام ضروریات و وظایف ذاتی خود به این بهانه می‌کشند. در حالی که جمعیتی کمتر از 30 نفر در این همایش حضور داشتند، در پایان این همایش که در سالن بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد به بیش از 150 نفر علاوه بر چندین نوع پذیرایی‌ معمول در حین همایش، غذا داده شد؛ افرادی که حتی در این همایش حضور هم نداشتند.

موضوع دیگری که در این میان مطرح است، بی‌نظمی و بی‌سلیقگی دست‌اندرکاران این همایش در پذیرایی از میهمانان ویژه و خبرنگاران بود. هنوز همایش به پایان نرسیده بود بیش از 100 پرس غذا از رستوران طرف قرارداد اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افرادی داده شد و این در حالی است که با برخی میهمانان ویژه و خبرنگاران رفتارهای بسیار زننده‌ای شد.

دعواها و برخوردهای زننده دست‌اندرکاران این همایش در پشت صحنه در هنگام پذیرایی میوه نیز وجهه زشتی به این همایش داده بود.

سؤالی که در این بین از مدیریت این اداره‌کل مطرح است این است، حال که قرار است در سال حماسه اقتصادی این‌گونه ریخت و پاش شود و چندین برابر شرکت کنندگان این همایش غذا بدهید و هر کس از راه می‌رسد چند پرس غذا با خود ببرد، چرا نباید یک مدیریت درست و منظم برای پذیرایی از میهمانان به خرج دهید و با چنین وجهه زشتی این همایش را به پایان نبرید؟!

هاشمی، نماینده اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدیریت پذیرایی از میهمانان و شرکت کنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأیید این موضوع گفت: در حالی که تنها برای 30 شرکت کننده در این همایش غذا پیش‌بینی شده ولی قبل از ورود میهمانان بیش از 70 پرس غذا از محل بودجه این همایش به افراد مختلفی غذا داده شد که اصلا" کار درستی نبود.

وی گفت: متأسفانه به علت این بی‌نظمی‌ها و ریخت و پاش‌ها نتوانستیم از بسیاری میهمانان ویژه نیز پذیرایی کنیم که خبرنگاران هم جزو این دسته بودند.

به هر حال به نظر می‌رسد حال که علاقه وافری به برگزاری چنین همایش‌ها و نمایش‌هایی داریم تا پول اضافی خود را هزینه کنیم، بهتر بود برنامه‌ریزی بهتری برای اداره این همایش می‌شد که شاهد چنین برخوردهای زننده‌ای نباشیم.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول