اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل تعاون کهگیلویه و بویراحمد:

توانمندسازی تعاونی‌ها حماسه اقتصادی را محقق می‌کند

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شبکه‌های تعاونی و توانمندسازی تعاونی‌ها را از سیاست‌های این اداره‌کل خواند و گفت: با وجود تعاونی‌ها و حمایت از آن‌ها حماسه اقتصادی مورد نظر رهبری محقق خواهد شد.

توانمندسازی تعاونی‌ها حماسه اقتصادی را محقق می‌کند

آیت ارمغانی در حاشیه همایش نقش تعاونی‌ها در حماسه اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تعاونی‌ها از متن مردم شکل گرفته‌اند و می‌توانند به خوبی مشارکت مردم را در اقتصاد یک کشور و یک استان رقم بزنند.

معاون تعاون و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون شک توانایی چند نفر به مراتب بیشتر از یک نفر است و مردم با تشکیل تعاونی‌ها می‌توانند با تلاش، اتحاد و همدلی توانایی‌های اقتصادی و تولیدی خود را بروز دهند و در سطح کلان به توسعه اقتصادی جامعه خود کمک کنند.

وی اقتصاد متکی به مردم را پایدار و پر رونق خواند و ادامه داد: در اقتصاد مشارکتی دسترسی به توسعه اقتصادی و اقتصاد توسعه‌یافته ممکن می‌شود.

ارمغانی با بیان اهمیت حمایت از تعاونی‌ها گفت:‌ توانمندسازی تعاونی‌ها اهرمی کلیدی در توسعه اقتصادی و بهره‌وری تولید نقش بسزایی دارد که نباید از آن غافل بود.

معاون تعاون و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش تولید و اشتغال است که متأسفانه هنوز به فعل تبدیل نشدند.

این متولی امور تعاونی‌ها ادامه داد: کشاورزی، صنعت، گردشگری و صنایع دستی از جمله ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای تشکیل تعاونی‌های مردمی و رونق تولید و اشتغال است.

وی تشکیل شبکه‌های تعاونی و حمایت از تعاونی‌های عمران و توسعه را از سیاست‌های اداره‌کل تعاون خواند و تأکید کرد: با وجود تعاونی‌ها حماسه اقتصادی محقق خواهد شد.

وی ابراز داشت: هر فرد کهگیلویه و بویراحمد در شهر و روستا می‌تواند یک تولیدکننده باشد و در خانه خود با حرفه‌ای که فرا آموخته است تولیدی داشته باشد و سهم خود را در رونق اقتصادی و تأمین معیشت خود ایفا کند.

ارمغانی خاطرنشان کرد: توجه به تعاونی‌ها و دنبال کردن مسیر تولید از کانال تعاونی‌ها راهی است که همه دنیا رفته است و در موفقیت آن شکی نیست؛ از این‌رو در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این رویکرد دنبال می‌شود.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول