اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگی زنجان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان شورای فرهنگ عمومی را اتاق فکر استان در مورد امور فرهنگی دانست.

شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگی زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال‌جاری که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با مرور مصوبات جلسات قبلی اظهار کرد: برخی از این مصوبات توسط ارگان‌های ذیربط عملیاتی شده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی استان زنجان تنهای ارگانی است که گزارش اقدامات خود را در مورد مقابله با عرفان‌های نوظهور به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از ارائه گزارش توسط چهار ارگان در مورد آسیب‌های موجود در استان خبر داد و گفت: این گزارش‌ها توسط سپاه، نیروی انتظامی، صدا و سیما و مدیر‌کل امور بانوان استان زنجان ارائه شده است.

وی شورای فرهنگ عمومی را اتاق فکر استان در مورد امور فرهنگ دانست و اضافه کرد: این شورا وظیفه اجرایی ندارد بلکه باید آسیب‌های اجتماعی را رصد کرده و گزارش‌های لازم را به ارگان‌ها ذیربط ارائه ‌دهد.

سهندی شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری را بیانگر اهداف و مشکلات پیش روی سال عنوان کرد و گفت: پیش درآمد تحقق حماسه سیاسی در سال‌جاری مشارکت گسترده در انتخابات است.

وی از تشکیل ستاد پیشگیری و پیگیری تخلفات انتخاباتی در استان به تبع کشور خبر داد و تصریح کرد: تشکیل این ستاد در آرام کردن فضای انتخاباتی تاثیر بسزایی داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری جلسه با اصحاب رسانه در مورد انتخابات خبر داد و گفت: از 50 مسئول رسانه‌ای دعوت شده 43 نفر در جلسه حضور داشتند.

وی به دیدارهای برگزار شده با مسئولان چاپخانه‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: مشکل مطرح شده از طرف آنها در مورد جلوگیری از خروج چاپ اقلام تبلیغاتی از استان با تدبیر مسئولان حل شده است.

سهندی به ورود 22 نشریه به جمع رسانه‌های استان اشاره کرد و گفت: ورود این نشریات موجب بالانس مطبوعاتی در سطح استان زنجان شده است.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول