اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای فرهنگ عمومی کرمان صورت گرفت

اعلام حمایت شورای فرهنگ عمومی کرمان از شورای نگهبان

شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان حمایت خود را از تصمیم شورای نگهبان در تأیید کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

اعلام حمایت شورای فرهنگ عمومی کرمان از شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز در سی و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان، اعضای این شورا حمایت خود را از تصمیم‌گیری‌های شورای نگهبان در تأیید صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و بر قانون‌‌گرایی کاندیداها و طرفداران آنها تأکید کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان در این نشست اظهار داشت: در آستانه حماسه بزرگ سیاسی ملت ایران لازم است تا دستگاه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه با تدابیر لازم و برنامه‌ریزی زمینه تحقق این افتخار را فراهم کنند.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ابراز داشت: این حضور حماسی عزت و اقتدار ملت ایران را بیشتر می‌کند و یأس و ناامیدی دشمنان را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: تلاش‌های زیادی از سوی معاندان خارجی و داخلی صورت می‌گیرد تا حماسه 24 خرداد کم‌رنگ جلوه کند و با بهانه‌های مختلف مردم را از شرکت در انتخابات دور نگه دارند، اما بیان حقایق لازم و بصیرت می‌تواند این حضور باشکوه را رقم بزند.

عرب‌پور با اعلام حمایت شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان از شورای نگهبان عنوان کرد: شورای فرهنک عمومی با توجه به عضویت شخصیت‌ها و دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند در تحقق این حماسه بزرگ و باعظمت مؤثر واقع شود.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم به اشکال مختلف به تکلیف خود عمل و دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کنیم، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی آمادگی کامل را دارند تا انتخاباتی سالم و با همت و عزم جدی برگزار کنند.

عرب‌پور در پایان با بیان اینکه ملت ایران مطمئن باشند که مانند همیشه مجریان و ناظران انتخابات امانتداران خوبی هستند و از آرا حفاظت می‌کنند، متذکر شد: از مردم کرمان نیز درخواست داریم تا با خلق حماسه این وظیفه سیاسی و ایمانی خود را به انجام برسانند.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول