اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مراکز رسانه‌های دیجیتال استان بوشهر عنوان کرد

لزوم مناسب‌سازی فرهنگ عمومی با فرهنگ دیجیتال

مسئول مراکز رسانه‌های دیجیتال استان بوشهر بر لزوم مناسب‌سازی فرهنگ عمومی با فرهنگ دیجیتال در استان بوشهر تاکید کرد.

لزوم مناسب‌سازی فرهنگ عمومی با فرهنگ دیجیتال

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام محمد عبداللهی صبح امروز در بازدید از مجتمع دیجیتال مهر تابان برازجان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید مورد تاکید قرار گیرد و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: راه‌اندازی مجتمع‌های دیجیتال تاثیر زیادی در کیفیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی دارد و در این عرصه اقدامات قابل توجهی در سطح استان انجام گرفته است.

مسئول مراکز رسانه‌های دیجیتال استان بوشهر از فعالیت 11 مرکز فرهنگی دیجیتال در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در استان بوشهر 11 مرکز فرهنگی دیجیتال با هدف بومی‌سازی فرهنگ دیجیتال و مناسب‌سازی آن با فرهنگ عمومی فعالیت می‌کنند.

عبداللهی تصریح کرد: ارائه سیستم‌های نوین اطلاع‌رسانی از مزیت‌های این مجتمع‌های دیجیتال است و امیدوار هستیم شاهد افزایش تعداد مجتمع‌ها در استان و بهبود وضعیت کیفی آنها باشیم.

وی اضافه کرد: مجتمع فرهنگی دیجیتال مهر تابان جنوب در برازجان با کیفیت مطلوبی راه‌اندازی شده و تمام جوانان و نوجوانان در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند از خدمات فرهنگی، دینی، آموزشی و فنی و حرفه‌ای این مرکز بهره ببرند.

دبیر هیئت نظارت بر کانون‌های مساجد استان بوشهر نیز طی گزارشی روند کار و هدف از ایجاد مجتمع‌های دیجیتال را تشریح کرد و گفت: کتابخانه تخصصی امامت و  ولایت که در مجموعه دیجیتال الغدیر واقع شده یکی از شاخص‌های با اهمیت و ارزشمند است که در دیگر اماکن دیجیتالی کمتر اتفاق افتاده است.

علی مزارعی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های کانون‌های مساجد در دستور کار قرار دارد و از متولیان کانون‌ها انتظار داریم در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول