اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

راهیابی 22 دانش‌آموز ملایری به مسابقات فرهنگی ـ هنری

مدیر آموزش و پرورش ملایر از راهیابی 22 دانش‌آموز ملایری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی ـ هنری آموزش و پرورش خبر داد.

راهیابی 22 دانش‌آموز ملایری به مسابقات فرهنگی ـ هنری

حجت‌الله چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از دانش‌آموزان ملایر در مسابقات مختلف فرهنگی ـ هنری امسال از مرحله اول شرکت داشتند،‌اظهار داشت: با برگزاری مراحل مختلف شهرستانی 55 نفر از شهرستان ملایر حائز رتبه‌های اول استانی شدند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان ملایر با کسب 55 رتبه اول استان و راهیابی 22 نفر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری توانستند رتبه برتر استان را در بین مناطق 19گانه استان به دست آورند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان امیدواریم که بتوانیم در مرحله کشوری رتبه‌های خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه به برگزاری جلسه‌های کمیته ارتقای جایگاه کنکور شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز تعداد پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش در زمان انتخاب رشته دانشگاهی داوطلبان کنکور 92 مانند سال‌های گذشته یک پایگاه برای پسران و دو پایگاه برای دختران در نظر گرفته شده است.

چهاردولی اظهار داشت: بر اساس تصمیمات گرفته شده کمیته ارتقای جایگاه کنکور در ملایر به دانش‌آموزانی که حائز رتبه‌های برتر کشوری می‌شوند به ترتیب رتبه‌های کسب شده جوایزی اهدا می‌شود.

وی گفت: به دانش‌آموزان حائز رتبه یک تا 10 کشوری یک سکه طلا، رتبه‌های 11 تا 50 کشوری نیم‌سکه، رتبه‌های 51 تا 100 کشوری ربع سکه و دانش‌آموزان حائز رتبه 101 تا 500 کشوری مبلغ 300 هزار تومان و رتبه‌های 500 تا 1000 نیز 200 هزار تومان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/89013/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول