اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کبودراهنگ تأکید کرد

لزوم توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه

فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: فرهنگ ورزش و ترویج آن باید در بین خانواده‌ها گسترش پیدا کند.

لزوم توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، مسلم غلامی در نشست صمیمی با رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان بر لزوم توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها تأکید کرد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جذب جوانان به ورزش از عمده وظایف مسئولان است و هدایت انرژی نهفته جوانان در مسیر صلح از طریق ورزش می‌تواند در جلوگیری از بزه‌های اجتماعی جوانان بسیار مؤثر واقع شود.

فرماندار کبودراهنگ در ادامه با اشاره به اینکه اهتمام به فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از مواهب طبیعی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ها مؤثر است، تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم موجب ارتقای شاخص سلامت مردم، پیشرفت و ترقی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت همگانی و حداکثری مردم در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی در روز 24 خردادماه سال‌‌جاری اتفاق خواهد افتاد و این حماسه زمینه‌ساز حماسه اقتصادی و توسعه جامعه است.

فرماندار کبودراهنگ اظهار داشت: هیئت‌های ورزشی و مسئولان اداره‌ها با حفظ شأن و جایگاه خود نسبت به دعوت مردم برای حضور گسترده در انتخابات با شور و نشاط اقدام کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از تعدادی از رؤسای فعال هیئت‌های ورزشی شهرستان کبودراهنگ تقدیر شد.

انتهای پیام/89019/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول